domowy wyrob piwa

1. Data: 2002-05-31 09:19:57

Temat: domowy wyrob piwa
Od: "Jurek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozecie polecic jakies strony?
Ewentualnie wlasne doswiadczenia w tym temacie.

Jurek

1. Data: 2002-05-31 10:39:13

Temat: Re: domowy wyrob piwa
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:
> Mozecie polecic jakies strony?
> Ewentualnie wlasne doswiadczenia w tym temacie.

Hmm, nie jestem pewien ale czy wino nie jest jedynym rodzajem napojow
alkoholowych ktory wolno samemu wytwarzac?

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-05-31 10:45:28

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozecie polecic jakies strony?

http://www.polskiebrowary.pl

niestety zabawa jest dosyć droga.

*p*

1. Data: 2002-05-31 10:46:42

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, nie jestem pewien ale czy wino nie jest jedynym rodzajem napojow
> alkoholowych ktory wolno samemu wytwarzac?

Będzie produkował piwo bezalkoholowe, a poza tym, to kogo to teraz obchodzi. 80
lata już dawno minęły, tak, że bimbrozujcie i degustujcie w zdrowiu, szczęściu
i pomyślności.

*p*

1. Data: 2002-05-31 11:09:49

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozecie polecic jakies strony?
> Ewentualnie wlasne doswiadczenia w tym temacie.
>
> Jurek

Ja moge Ci na dobry poczatek polecic zrobienie podpiwku.
Co do piwa to wiem ze to dosc dlugotrwaly proces.
Po pierwsze musisz sobie zrobic slod ;-)
Z tego co wiem to trzeba skielkowac jeczmien, pozniej go chyba wyprazyc czy
cos w tym stylu... , a wogole to od groma przy tym roboty.

Tak wiec radze Ci udaj sie do najblizszego sklepu, zakup se ulubionego
browara (a moze i kilka (kilkanascie)) , zasiadz wygodnie w fotelu i ogladaj
mistrzostwa swiata ;-)

Pozdrowionka.

Dominik.

1. Data: 2002-05-31 11:12:04

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Tak wiec radze Ci udaj sie do najblizszego sklepu, zakup se ulubionego
> browara (a moze i kilka (kilkanascie)) , zasiadz wygodnie w fotelu i ogladaj
> mistrzostwa swiata ;-)

Wlasnie ogladam ceremonie otwarcia - *piekne*!

1. Data: 2002-05-31 11:17:04

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie ogladam ceremonie otwarcia - *piekne*!

Nawet fajne ;-)

Ale zaraz mecz - to powinno byc lepsze .

Dominik.

1. Data: 2002-05-31 12:40:52

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zaraz mecz - to powinno byc lepsze .

Kto by pomyslal: 0-1...
Ale chyba czas skonczyc pogaduchy o sporcie bo nas tu zlinczuja ;-))

1. Data: 2002-05-31 13:11:01

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto by pomyslal: 0-1...
> Ale chyba czas skonczyc pogaduchy o sporcie bo nas tu zlinczuja ;-))

Ja juz sie czuje jako zlinczowany.
Czekam tylko na wyrok ;-)
A moze nam daruja.

Dominik.

1. Data: 2002-05-31 14:57:43

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Madeksza wrote:

> Hmm, nie jestem pewien ale czy wino nie jest jedynym rodzajem napojow
> alkoholowych ktory wolno samemu wytwarzac?

A czy w tym kraju cokolwiek wolno?

zyrc
( P) Ogorki bostonskie, znowu po szwedzku ;-)
Koniecznie musicie to obejrzec
Swieto Brackiej i Golebiej
ogorki malosolne - dzieki