dotyczy firanek

1. Data: 2006-01-16 18:27:27

Temat: dotyczy firanek
Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym uszyć firanki do mojego nowego domu jakieś fajne doradzcie gdzie
znajdę
jakieś wzory i jak uszyć
Ania

2. Data: 2006-01-17 07:48:45

Temat: Re: dotyczy firanek
Od: " dansmy" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna P. <p...@i...pl> napisał(a):

> Chciałabym uszyć firanki do mojego nowego domu jakieś fajne doradzcie gdzie
> znajdę
> jakieś wzory i jak uszyć
> Ania
>
> Niedawno uszyłam krótkie do parapetu. Do zwykłego bialego tiulu doszyłam na
dole zieloną lamówke (z materiału z którego są uszyte zasłony). 10cm od dołu
na ten tiul naszyłam co 10-15cm ciemnomiodowe różyczki. Różyczki są zrobione
z paska kolorowego tiulu złożonego na pół i złożonego coś tak jak "pakuje się
niemowlaczki do kocyka"(nie wiem jak to opisać).Różyczki najpierw przypinałam
szpilką, a na wierzch przyłożyłam dwa zielone listki ( z materiału
zasłonowego podklejonego takim "kryształkiem" coś w rodzaju flizeliny żeby
sie nie strzępiły)i przyszywając te listki równocześnie mocowały się
różyczki. Ten tiul to nie wiem czy to fachowa nazwa moich firanek (ja ten typ
materiału tak nazywam),chodzi o gładki bez haftów materiał.
danusia

3. Data: 2006-01-17 10:00:07

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dansmy wrote:

> [...]
> różyczki. Ten tiul to nie wiem czy to fachowa nazwa moich firanek (ja ten typ
> materiału tak nazywam),chodzi o gładki bez haftów materiał.

Zdjecie, zdjecie proszę.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2006-01-17 10:30:07

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> typ
> materiału tak nazywam),chodzi o gładki bez haftów materiał.

Ania

5. Data: 2006-01-17 10:46:58

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> Zdjecie, zdjecie proszę.
>
> Pozdrawiam
> Bea

Oczywiście, nie chodziło o zdjecie na priva, tylko o upublicznienie
dzieła na www, cobyś mogła się wszystkim pochwalić.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2006-01-17 12:45:38

Od: " " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna P. <p...@i...pl> napisał(a):

> Chciałabym uszyć firanki do mojego nowego domu jakieś fajne doradzcie gdzie
> znajdę
> jakieś wzory i jak uszyć
> Ania

Niestety ja jestem "starszej daty" i nawet jak bym miala w domu cyfrówkę to i
tak nie potrafię wstawiać zdjęć. Moze jak syn przyjedzie .....
danusia

Diana Bobas - Mam ...
szukam XXX
[ot] Jesteśmy modne jak nowojorczycy :)))
bananówa - potrzebuję wykrój
[OT] Krakowskie spotkanie