dr Czerniak: "Zaczyna się holocaust Polaków"

1. Data: 2018-09-27 11:55:51

Temat: dr Czerniak: "Zaczyna się holocaust Polaków"
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

dr Czerniak: "Zaczyna się holocaust Polaków"

https://www.youtube.com/watch?v=d3ykgqBbCk4&feature=
youtu.be

Opublikowany 25 wrz 2018

Zdaniem doktora Huberta Czerniaka obecny system państwowej służby zdrowia utrwala
proceder, który z całą powagą można nazwać holocaustem Polaków. Mimo wielkiego
postępu w dziedzinie badań medycznych i rozwoju zabiegów ratujących życie, ludzie
zapadają na szereg zupełnie nowych schorzeń, których doraźne leczenie prowadzi do
jeszcze poważniejszych powikłań. Wszystko dlatego, że lekarze przestali patrzeć na
człowieka jako całościowy organizm. Winne są także koncerny farmaceutyczne, dla
których najważniejszy jest zysk oraz nowoczesne procedury medyczne, które narzucają
lekarzom uniwersalne podejście do pacjenta.

Dr Czerniak twierdzi, że lekarze stali się obecnie narzędziami w rękach systemu.
Kiedyś rady lekarskie przesyłały wyniki swych badań i obserwacji do centrali w
Warszawie, gdzie wnikliwie je analizowano. Dziś lekarze otrzymują wytyczne z góry.
Nie ma w nich miejsca na indywidualne podejście do pacjenta. Cały system przypomina
dobrze zorganizowany przemysł, w którym chory funkcjonuje jako konsument specyfików
mających na celu tylko jedno - zysk karteli farmaceutycznych.

Nikt nie może się wyłamać. Niepokorni lekarze pozbawiani są prawa do wykonywania
zawodu. Wprowadzenie procedur medycznych posłużyło za kaganiec dla inteligencji
specjalistów.

Zdaniem dr. Czerniaka winni są przede wszystkim politycy, którzy biorą łapówki. Nie
można bowiem inaczej wytłumaczyć sytuacji, gdzie na Komisję Zdrowia przychodzi
lobbysta, rozdaje dokumenty i mówi: "to trzeba przegłosować", a obecni na sali
posłowie podnoszą rękę "ZA".

Dobro pacjenta nikogo nie interesuje. Liczą się wpływy i pieniądze. "Ta sama grupa
etniczna, która w Katyniu i Ostaszkowie strzelała Polakom w głowy, dziś kontroluje
izby lekarskie" - mówi dr Czerniak. To samo tyczy się mediów, które konsekwentnie
blokują przekaz o wielotysięcznych marszach przeciw reżimowi medycznemu.

"Nawet zioła stały się niewygodne, bo zaniżają obroty koncernów farmaceutycznych.
(...) Ja zdawałem kolokwium z ziołolecznictwa. Dziś ten temat lekarzy w ogóle nie
interesuje" - puentuje dr Czerniak dodając - "Nie można mówić o medycynie Wschodu,
czy Zachodu, lub alternatywnych praktykach. Jest jedna medycyna tak jak jedno jest
zdrowie, a lekarz musi patrzeć na człowieka jak na jeden organizm".

2. Data: 2018-09-27 19:15:56

Temat: Re: dr Czerniak: "Zaczyna się holocaust Polaków"
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

70 tysi luda obejrzało w jeden dzień:)

Mocny materiał.

3. Data: 2018-09-27 19:47:22

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

O żarciu też se obejrzałem.
https://youtu.be/euIajDCdEnk

4. Data: 2018-09-27 22:17:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> praktykach. Jest jedna medycyna tak jak jedno jest zdrowie, a lekarz musi
> patrzeć na człowieka jak na jeden organizm".

To nie jest wina ,,systemu", ,,polityków" ani nikogo innego - tylko LUDZI.
Pacjentów i lekarzy. Tylko tak dzielę wszystkich odpowiedzialnych, bo tylko
tacy są tu w ogóle odpowiedzialni.
Najbardziej winni są zwykli ludzie-pacjenci, bo to oni PIERWSI odrzucili
podstawowe ludzkie wartości, także te na pozór niezwiązane z lecznictwem.
Przyjęli za NORMĘ MORALNĄ takie zło jak aborcja i eutanazja. I wśrod swojej
własnej moralnej degrengolady wychowali lekarzy jako jej naturalnych
kontynuatorów.
Parafrazując słynne powiedzenie Jana Zamoyskiego - takich mamy lekarzy,
jakie młodzieży chowanie.

A tak w ogóle - przypomnijcie sobie ,,Znachora", w którym Dołęga-Mostowicz
przedstawia lekarza i.. LEKARZA. Ten pierwszy, pisany małymi literami, to
człowiek amoralny, bez powołania i bez etosu. LEKARZEM jest tylko ten z
nich, który nawet w osobistej krytycznej sytuacji nie potrafi odrzucić
WARTOŚCI, ten, który nawet zatraciwszy tożsamość nie wyrzeka się tych
WARTOŚCI, bo one są nierozerwalnie związane z tym, jakim jest człowiekiem.
Takim nadal pozostaje, będąc bezimienny. Dlatego tylko on z ich dwoch
zasługuje na miano LEKARZA.
Ilu mamy takich i czyja to wina?
--
XL

5. Data: 2018-09-28 21:32:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/09/2018 o 21:17, XL pisze:

> To nie jest wina ,,systemu", ,,polityków" ani nikogo innego - tylko LUDZI.
> Pacjentów i lekarzy. Tylko tak dzielę wszystkich odpowiedzialnych, bo tylko
> tacy są tu w ogóle odpowiedzialni.

po raz drugi widze, ze cos sie z toba stalo, zycze wytrwalosci
--
gazebo

6. Data: 2018-09-28 21:33:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/09/2018 o 10:55, m...@g...com pisze:
> dr Czerniak: "Zaczyna się holocaust Polaków"
>
> https://www.youtube.com/watch?v=d3ykgqBbCk4&feature=
youtu.be

to ja Lysiakiem znowu doatalem w morde, najgorsza zaraza

--
gazebo

7. Data: 2018-10-01 00:53:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> WARTOŚCI, bo one są nierozerwalnie związane z tym, jakim jest człowiekiem.
> Takim nadal pozostaje, będąc bezimienny. Dlatego tylko on z ich dwoch

Podsumowując:

Kiedy Społeczeństwo uznaje za normę, przyzwala na oraz stosuje
EKSTERMINACJĘ nienarodzonych, chorych i starych, w całości odrzuca WARTOŚĆ
LUDZKIEGO ŻYCIA.

Społeczeństwo takie, wychowując swych obywateli (w tym rzeczonych
,,polityków" i ,,lekarzy"!), samo siebie unicestwia - bo wychowany wg jego
norm obywatel nie ma od kogo oczekiwać szacunku dla WŁASNEGO życia oraz
oczekiwać dla SIEBIE rzetelnego leczenia.
Ba, oczekiwać tego nie ma moralnego prawa, bo sam też te wartości odrzucił.

--
XL

Ciekawy gostek. Szczepionki, polityka, służba zdrowia, procedury leczenia w PL.
Chwała Patriotom Ponurego!
Trump w ONZ o Polakach i nie tylko.
Kryzys
Ostatnie podrygi niezależnego sądownictwa