dracena

1. Data: 2004-09-28 17:00:40

Temat: dracena
Od: "patsi" <a...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze grupa o troche wiekszych roslinach, ale na 'rosliny doniczkowe' nikt
mi nie odpowiedzial, wiec moze wy pomozecie
mam 2 draceny w jednej doniczce, duza i mala i jedna miniaturkowa w
oddzielnej . duza traci liscie, zaczynaja zolkniec i potem usychaja. czy to
normalne zachowanie na jesien? czy moze ma jakies chorobsko?

pozdrawiam

patsi

2. Data: 2004-09-29 04:09:53

Temat: Re: dracena
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"patsi" <a...@N...wp.pl> wrote in message

> [...] mam 2 draceny w jednej doniczce, duza i mala i jedna miniaturkowa
> oddzielnej . duza traci liscie, zaczynaja zolkniec i potem usychaja. czy
> normalne zachowanie na jesien? czy moze ma jakies chorobsko?

Nie jest to normalne zachowanie. Draceny sa wieczniezielone.
Mozliwe, ze miala za mokro.
Czy cala roslina tak sie zachowuje, czy tylko niektore liscie?

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-09-29 09:23:52

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.09.2004, o godzinie 19.00.40, na pl.rec.ogrody, patsi napisał(a):

Ja miałam podobne doświadczenia. Tylko u mnie schła niższa. Ja je
przesadziłam do oddzielnych doniczek i uratowałam do czasu, gdy zimą ktoś
(naprawdę nie wiem kto) otworzył okno na dłuuuuższą chwilę i tę małą licho
wzięło, :( bo stała najbliżej okna. Widać musiała zdechnąć.

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

owoc stephanotisa rośnie
Podziekowanie
Stevia