drenowanie

61. Data: 2006-07-20 11:10:24

Temat: Re: drenowanie
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
news:e9nnij$7fc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A nie przyjechałbyś do nas. Co prawda u nas trzeba kilofem, ale
> poniemiecka łopata (równie poręczna i zjadliwa, teraz takich nie robią
> :-)) czeka. Środki dopingujące + dobra kuchnia, o towarzystwie nie
> wspomnę również. Nad morze, jak mawiają Rosjanie, riadom (circa 100 km).
> Pozdrawiam
> michalina

Morza ci u mnie dostatek (circa 5 km) , lecz i Twoje z wdzięcznością
przyjmę jako znak przyszłych przyjaznych odwiedzin :-D
Tylko kiedyż, ach kiedyż ja czas znajdę ...z drugiej strony...niezbadane
są ścieżki ... piotrah ;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

62. Data: 2006-07-20 11:28:02

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piotrh napisał:

> Rów 0,5x1x4 m to naprawdę moment, trzeba tylko płyny uzupełniać,
> najlepiej winem wiśniowo-porzeczkowym co osobiście sprawdziłem ;-)

I to jest właściwa /p/odpowiedź.
Resztka wiśni, porzeczek do tego trochę papierówek
- bo robienie soków, konfitur już mi się znudziło ;-)

Pozdrawiam, Barbara

63. Data: 2006-07-20 11:34:13

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:
> Tu w szkole, w której mieszkam,

> W ramach głupoty dyrektoriatu

Racja. Powinni za pieniądze gminy zrobić wszystko, jak należy,
a Tobie stosownie szynsz podnieść

Barbara

64. Data: 2006-07-20 11:50:43

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):

> [...]
> przyjmę jako znak przyszłych przyjaznych odwiedzin :-D
> Tylko kiedyż, ach kiedyż ja czas znajdę ...z drugiej strony...niezbadane

Już się cieszymy na wizytę, a co do odwodnienia, to poważnie myślimy nad
wydłubaniem studni chłonnej. Próbujemy znaleźć wiertnię ręczną, bo gliny
u nas znaczne pokłady, a ze względu na nasadzenia nie da rady już
wjechać samochodem-wiertnią. Cel oczywisty - odprowadzenie wody z rynny
oraz zapas wody do podlewania.
michalina

65. Data: 2006-07-20 11:55:04

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wjechać samochodem-wiertnią. Cel oczywisty - odprowadzenie wody z rynny
> oraz zapas wody do podlewania.

Oczko wodne ?;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

66. Data: 2006-07-20 12:05:18

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):
> Użytkownik "michalina27" <m...@v...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

> Oczko wodne ?;-)

Apage Satana, studnia, żadnej miednicy. Kręgi i może jakoweś stylowe
ocembrowanie?. Toż najmarniej trzeba będzie kopać na 4-5 m, jak będziemy
mieli szczęście.
michalina

67. Data: 2006-07-20 13:51:49

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> I to jest właściwa /p/odpowiedź.
> Resztka wiśni, porzeczek do tego trochę papierówek
> - bo robienie soków, konfitur już mi się znudziło ;-)
>
> Pozdrawiam, Barbara

Nawet z wiśni ? niemożliwe
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

68. Data: 2006-07-20 14:40:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> wrote in message

> Racja. Powinni za pieniądze gminy zrobić wszystko, jak należy,
> a Tobie stosownie szynsz podnieść
>
> Barbara

Płacimy. Wcale nie mały. Dawniej nauczyciele mieli dodatek wiejski, teraz
nawet nie wiem, czy żona coś takiego dostaje.

69. Data: 2006-07-20 18:19:31

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e9o4lb$pet$1@atlantis.news.tpi.pl Panslavista

> Płacimy. Wcale nie mały. Dawniej nauczyciele mieli dodatek wiejski,
> teraz nawet nie wiem, czy żona coś takiego dostaje.

Hejka. Sam się weź leniu do roboty a nie jeszcze narzekasz na biedną
kobietę. :-(
Pozdrawiam parazytystycznie Ja...cki

70. Data: 2006-07-20 18:47:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
>W wiadomości news:e9o4lb$pet$1@atlantis.news.tpi.pl Panslavista

> Hejka. Sam się weź leniu do roboty a nie jeszcze narzekasz na biedną
> kobietę. :-(
> Pozdrawiam parazytystycznie Ja...cki

Najedz się czosnku na te parazyty.

cukinia