Re: dretwienie lewa/prawa reka 2 palce, zla pozycja?

From: "bartek" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dretwienie lewa/prawa reka 2 palce, zla pozycja?
Date: Thu, 18 Dec 2008 09:16:12 +0100

a jesli chodzi o ten nerw lokciowy....... to co robic by temu zapobiec?????

wczoraj bylem u masazysty, mowil ze to zaciesnienie jakis wezlow miedzy
kregami piersiowo szyjnymi cos takiego, pomasowal mnie dosc mocno zwlaszcza
w okolicach karku i musze powiedziec ze dzis bylo troche lepiej.
Ide na jeszcze jeden zabieg moze calkiem mnie wyleczy

pozdrawiam :}