dretwienie rak, bole glowy grypa - co to za choroba ?

1. Data: 2008-03-24 23:31:29

Temat: dretwienie rak, bole glowy grypa - co to za choroba ?
Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze

Chcialbym poznac Wasza opinie na temat mojej choroby.

Zaczelo sie ok 3 tyg temu od pobolewania glowy, wrazenie identyczne jak na
drugi dzien po zakrapianej uroczystosci. Radzilem sobie co kilka dni biorac
Panadol. Po 2 tygodniu poza nieregularnymi bolami glowy doszly przy szybszym
ruchu glowa male zachwiania rownowagi (efekt jak po niewielkiej ilosci
alkoholu). W srodku 2 tygodnia poczulem sie gorzej (objawy grypowe),
przespalem wiekszosc 2 kolejnych dni, pojawila sie pierwsza goraczka ok.
37,0-37,5 (do tej pory nic nie bylo). Po dwoch dniach wrocilem do
pobolewania glowy tylko tym razem z grypa, ten stan trwa do dzis (zmienne
bole glowy chyba w kazdej jej czesci, bole zatok, "szczypanie" i lzawienie
oczu). Od pojawienia sie grypy zaczalem odczuwac tez cos co mnie bardzo
zaniepokoilo - niewielkie odretwienia rak.

Spedzilem ostatni tydzien na probach skojarzenia swoich objawow z konkretna
choroba i zastanawiam sie czy to nie poczatki stwardnienia rozsianego ? Nie
slyszalem jeszcze nigdy zeby grypa mogla wywolywac dretwienie koczyn albo
zapowiadac swoj atak 2 tyg bolami blowy i lekkimi zachwianiami rownowagi.
Czy chore zatoki moga powodowac takie objawy (dretwienie) ?

Jutro wybieram sie do lekarza i jak znam zycie uslysze ze mam grype i tyle.
Czy uwazacie ze moje objawy sa na tyle niepokojace zeby "naciskac" na
dodatkowe badania (jesli tak to jakie) ? Bede wdzeczy za Wasze sugestie.

Pozdrawiam

Darek

2. Data: 2008-03-25 01:39:14

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Kowalski wrote:

> [...]
> tyle. Czy uwazacie ze moje objawy sa na tyle niepokojace zeby "naciskac"
> na dodatkowe badania (jesli tak to jakie) ? Bede wdzeczy za Wasze

iść do lekarza prywatnego, bo państwowa opieka zdrowotna to jedna wielka
kompromitacja. Przyczyn może być tysiące, łącznie z neuroinfekcjami, bez
szeregu badań nic mądrego się nie wymyśli. Hipoteza stwardnienia rozsianego
raczej odpada w przedbiegach :) Kleszcza nie było? Trochę to kleszczowe
zapalenie mózgu przypomina, zresztą kleszcze mogą "sprzedać" kilka innych
bakterii mogących wywołać infekcje ośrodkowego układu nerwowego.

3. Data: 2008-03-25 20:22:45

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> iść do lekarza prywatnego, bo państwowa opieka zdrowotna to jedna wielka
> kompromitacja.
Idź do dobrego medyka, a nie koniecznie prywatnego.
Zauważ, że prywatnie leczą ci sami ludzi co państwowo.
Zauważ też, że medyk i państwowy i prywatny docelowo leczy w NFZcie, bo:
Jak ma zamiar leczyć to postawi tę samą diagnozę,
jak nie ma zamiaru leczyć (a już na pewno z każdej drogiej w leczeniu
dolegliwości)
to jej ___na pewno nie zdiagnozuje___,
bo pacjent docelowo i tak upomni się o pieiądze na leczenie do NFZu
(białaczka, rak).
Więc jak medyk uważa, że pieniądze z NFZtu mają wystarczyć nie.dla.ciebie
to nie poda diagnozy. I nie ma znaczenia czy to medyk z NFZtu, czy prywatny.
To samo z badaniami.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

4. Data: 2008-03-25 21:03:55

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze byc Borelioza.
Przeczytaj dokladnie: http://docs.google.com/View?docid=dfs9jh96_16gzkp8qf

5. Data: 2008-03-25 21:38:46

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK wrote:

> To moze byc Borelioza.
> Przeczytaj dokladnie:
> http://docs.google.com/View?docid=dfs9jh96_16gzkp8qf

ROTFL

to może być jedna z kilkudziesięciu neuroinfekcji, ale w sumie o co chodzi?
Zabrakło naiwnych którzy oddają oszczędności swojego życia naciągaczom
wmawiającym każdemu z każdą przypadłością boreliozę?

6. Data: 2008-03-26 08:41:45

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zabrakło naiwnych którzy oddają oszczędności swojego życia naciągaczom
> wmawiającym każdemu z każdą przypadłością boreliozę?

Napisalem, ze to moze byc borelioza, a nie ze jest. Widac, ze masz jakis
problem z tym tematem. Nie uwazam siebie za naiwengo, bo leczylem sie wedlug
wskazan jednego z najslawniejszych polskich zakaznikow i wiem, ze jakbym sie
go posluchal to moja choroba nadal by trwala. Oprocz mnie choruja rowniez
moja tata, zona i szwagier. Ja nie bagatelizuje tej choroby, nie czuje sie
naciagany, a skutecznie leczony. Widac nie byles chory i stad twoje
krytyczne podejscie, ale moge sie zalozyc, ze jakbys mial conajmniej
sredniozaawansowana borelioze, wyladowalbys wczesnie czy pozniej u ktoregos
z forumowych lekarzy. Czego ci nie zycze.

7. Data: 2008-03-26 14:48:24

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK wrote:

> Nie uwazam siebie za naiwengo, bo leczylem sie
> wedlug wskazan jednego z najslawniejszych polskich zakaznikow i wiem, ze
> jakbym sie go posluchal to moja choroba nadal by trwala.

skąd wiesz? lekarka która bierze stówkę za wizytę, specjalistka od wmawiania
każdemu z każdą przypadłością boreliozy, powiedziała Ci na forum,
zalogowana pod 10 różnymi nickami?

> Oprocz mnie
> choruja rowniez moja tata, zona i szwagier.

kuźwa, całej rodzinie "specjaliści" od prania mózgów na forum wmówili już
boreliozę? Niech zgadnę, ta "borelioza" wychodzi negatywna na testach
western blot, ale za to pozytywna na PCR z Poznania?

Ciekawe czy w wodzie destylowanej też poznański PCR wykryje boreliozę.
Założę się, że tak.

> [...]
> mial conajmniej sredniozaawansowana borelioze, wyladowalbys wczesnie czy
> pozniej u ktoregos z forumowych lekarzy. Czego ci nie zycze.

tak się składa że miałem boreliozę (wynik testu WB), nawet jej nie leczyłem.
Organizm sam zwalczył. Niemniej byłem o krok od naciągnięcia, kilkanaście
osób na tym waszym śmiesznym forum wmawiało mi że mam boreliozę, bo wynik
testu, bo objawy... no, tak się złożyło że to były objawy alergii, po
usunięciu źródła alergenów z mieszkania "borelioza" znikła w ciągu 2
tygodni.

"Lecz" się dalej, tylko na Satana, nie wciągaj w ten obłęd kolejnych osób.
Jeśli facet faktycznie ma boreliozę (a objawia się ona nieco inaczej),
dostanie wskazówki jak to PRAWIDŁOWO leczyć - bynajmniej nie dawkami
antybiotyków po których ma bardzo dużą szansę zostać kaleką do końca życia.
W jego przypadku najpierw eliminuje się szansę że to zakażenie wirusowe,
przy którym podanie leków przeciw boreliozie może po prostu zabić pacjenta.

8. Data: 2008-03-26 16:49:18

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy wiesz, ale borelioza moze powodowac stany paranoidalne.
Czytajac twoje wypowiedzi na grupie wnioskuje, ze nie koniecznie jestes
zdrowy :)

A powaznie ... to z testem WB jest tak, ze przy niektorych prazkach mozna
podejrzewac borelioze, a niektore sa specyficzne dla tej choroby. Byc moze
ty miales, te przy ktorych mozna podejrzewac, a mimo wszystko to nie byla
borelioza. Jej sam organizm nie zwalczy. A moze jednak powinienes zrobic
PCR?

Jesli chodzi o stawke, to jest to standard w leczeniu prywatnie - Ameryki
nie odkryles.

Jeden PCR wyszedl ujemny u taty, lecz objawy byly 100%. Powtorzylismy po
antybiotyku i wyszedl (+). Znam wiele osob, ktorym wyszedl jednak ujemny, a
robili sobie w celu sprawdzenia. W naszym przypadku wszyscy z (+) mieli
objawy. Wszyscy bez mieli (-). Zbieg okolicznosci ??? Nie sadze ...

Sorry, ale jak sie ciebie troche poczyta to mam wraznie, ze lubisz
prowokowac do awantur, jestes typem buntownika. Wysmiewasz ta chorobe, gdzie
tylko mozesz, a jednak sam zagladasz na fora o niej. Zaczynam rozumiec
dlaczego ktos zalozyl watek "Tomku Wilicki-opuść tą grupę-prosimy Cię!!!
(02.02.08 17.44)

Nie wywalili cie juz przypadkiem z innych forów???

9. Data: 2008-03-26 18:13:57

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK wrote:

> Nie wiem czy wiesz, ale borelioza moze powodowac stany paranoidalne.
> Czytajac twoje wypowiedzi na grupie wnioskuje, ze nie koniecznie jestes
> zdrowy :)

borelioza może powodować wszystkie objawy, ale paranoja jest wtedy, gdy
wszystkie objawy podciąga się pod boreliozę

> [...]
> ty miales, te przy ktorych mozna podejrzewac, a mimo wszystko to nie byla

39, najbardziej specyficzny z możliwych, do tego 21

> Jej sam organizm nie zwalczy.

no, tylko czemu 90% ludzi którzy mieli kontakt z bakterią nigdy nie będzie
mieć objawów? tego was w sekcie nie uczą?

> A moze jednak powinienes zrobic
> PCR?

PCR każdemu czasem wychodzi dodatnio, bo najzwyczajniej w świecie jest to
test NIEDOKŁADNY. A już zwłaszcza poznański, gdzie wyniki ustalają chyba za
pomocą rzutu monetą.

> [...]
> a robili sobie w celu sprawdzenia. W naszym przypadku wszyscy z (+) mieli
> objawy. Wszyscy bez mieli (-). Zbieg okolicznosci ??? Nie sadze ...

a ja jednak użyłem mózgu i przejrzałem kiedyś forum "borelioza" od deski do
deski. Praktycznie nikt z dodatnim PCR nie reagował na leczenie, a
wychodziło dosłownie każdemu, czy z objawami czy bez. Jednocześnie każdy z
dodatnim WB na leczenie reagował bardzo ładnie i szybko. To jak to jest,
poznański PCR wykrywa wyłącznie boreliozę antybiotykooporną? :P

Mógłbyś podesłać wyniki tych wszystkich osób które miały plus oraz tych
które miały minus? Bo obawiam się, że istnieją tylko w Twojej głowie.

Jasne że boreliozę ciężko zdiagnozować i WB czasem wychodzi fałszywie
ujemny, ale po to ludzie wymyślili testy DC57 (pewnie przekręciłem nazwę),
żeby sprawdzić wynik western blota. PCR to typowy test dla naiwniaków,
sorki, popytaj dowolnego lekarza jaka jest szansa na znalezienie bakterii
boreliozy w próbce krwi przy przewlekłej chorobie, popytaj dowolnego
laboranta pracującego techniką PCR jaka jest szansa na wynik fałszywie
dodatni.

Zresztą, ktokolwiek z tych Twoich "chorych" miał wyraźne herksy? Po dodatnim
western blocie ZAWSZE jest herx, to jest zresztą jedyny dowód na to że
faktycznie w organizmie były żywe bakterie, a nie najzwyklejsza w
świecie "blizna serologiczna"

10. Data: 2008-03-26 21:37:09

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> borelioza może powodować wszystkie objawy, ale paranoja jest wtedy, gdy
> wszystkie objawy podciąga się pod boreliozę

Ja nie diagnozuje choroby, tylko daje info, jak i gdzie najlepiej sie
przebadac, gdyz po objawach ta choroba jest prawdopodobna, za to ty z gory
ja wykluczasz....

> 39, najbardziej specyficzny z możliwych, do tego 21

To sie zgadza. Najprawopodobniej jestes chory, jesli sie nie leczyles...
Choroba moze ci sie dac we znaki za pare lat, przy oslabieniu organizmu lub
duzym stresie.

> no, tylko czemu 90% ludzi którzy mieli kontakt z bakterią nigdy nie będzie
> mieć objawów? tego was w sekcie nie uczą?

a ciebie gdzie tak nauczyli?

> [...]
> dodatnim WB na leczenie reagował bardzo ładnie i szybko. To jak to jest,
> poznański PCR wykrywa wyłącznie boreliozę antybiotykooporną? :P

Mnie i mojej rodziny akurat to nie dotyczy. WB nawet nie robili (oprocz
mnie) i mieli herxy po antybiotyku.

> Mógłbyś podesłać wyniki tych wszystkich osób które miały plus oraz tych
> które miały minus? Bo obawiam się, że istnieją tylko w Twojej głowie.

Jutro wstawie ci skany tych badan.

> [...]
> boreliozy w próbce krwi przy przewlekłej chorobie, popytaj dowolnego
> laboranta pracującego techniką PCR jaka jest szansa na wynik fałszywie

Zgoda bez przygotowania wykrywalnosc PCR jest 30%, jednak przy braniu min 3
dni 3x20 kropel Citroseptu wykrywalnosc wzrasta do 70%, a przy podaniu przez
min 6 dni amoxycyliny w sporej dawce wykrywalnosc jest pow 95%. Jest tak,
gdyz bakterie siedza w tkankach i trzeba je wygonic do krwi przed badaniem.
Z racji tego ze tata jest wysoki i gruby same kropeli nie wystarczyly.
Pierwszy wynik mial ujemny. Po wzieciu 6 dni Amotaksu juz pierwszego dnia
mial herxa, a nastepnego 6-tego dnia, na koniec mial pobrana krew - wynik
PCR pozytywny. Zona jest drobna i juz po samym Citrosepcie nasilily jej sie
objawy, a jak dalem jej jedna tabletke Amotaksu miala herxa - wynik PCR
pozytywny. Szwagier po samym Citrosepcie - PCR pozytywny, bez testow

Zgoda co do WB i CD57. Jednak ja mialem ujemny test Elisa, ujemny test WB,
a dodatni PCR. Dodatkowo mialem rumien oraz diagnoze dermatologa i
zakaznika. Takich ludzi jak ja jest na forum mnostwo.

Nieżywi lekarze nie kłamią - artykuł
Oszukać okulistę?
Owulacja i brak miesiączki?
Zyrtec - interakcje