dretwienie rak, bole glowy grypa - co to za choroba ?

11. Data: 2008-03-27 00:15:22

Temat: Re: dretwienie rak, bole glowy grypa - co to za choroba ?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK wrote:

> Ja nie diagnozuje choroby, tylko daje info, jak i gdzie najlepiej sie
> przebadac, gdyz po objawach ta choroba jest prawdopodobna, za to ty z gory
> ja wykluczasz....

no właśnie nie dajesz info gdzie NAJLEPIEJ się przebadać. Sugerujesz test
który cała medycyna odrzuca, oprócz grupki pseudolekarzy znanych z
wmawiania każdemu boreliozy.

Choroby z góry nie wyklucza, tylko - w przeciwieństwie do Ciebie - zdaję
sobie sprawę, że neuroinfekcja może być wywołana wieloma różnymi bakteriami
czy wirusami. I właśnie przy wirusach antybiotyki zadziałają w sposób,
który może gościa nawet zabić.

> To sie zgadza. Najprawopodobniej jestes chory, jesli sie nie leczyles...
> Choroba moze ci sie dac we znaki za pare lat, przy oslabieniu organizmu
> lub duzym stresie.

...co potwierdza lekarka na forum borelioza, ta od krojenia największej
kasy. Potwierdza zalogowana na 10ciu różnych nickach :D

przykro mi (a może i nie przykro...), ale ta choroba nigdy nie da się we
znaki bo jej NIE MA. Stawy, serce i mózg mam wręcz w idealnym stanie,
gdybym miał chociaż minimalny problem ze stawami wyszedłby na pierwszym
treningu - zajmuję się sportem wyczynowym z wykorzystaniem do maksimum
zasięgu stawów. Po prostu organizm zabił bakterię, tak jak zabiłby każdą
inną, z kilkoma dosłownie wyjątkami. Wiem, że zalogowana pod kilkunastoma
nickami pseudolekarka krojąca na was grubą kasę jest przekonująca, ale
uwierz - bakteria boreliozy to nie jest jakiś superbakcyl, ona jest SŁABA i
potrafi pokonać tylko osoby, które mają rozwalony system obronny.

> a ciebie gdzie tak nauczyli?

MedLine. Są już chyba setki badań z których jasno wynika, że bardzo duży
procent populacji miał kontakt z bakteriami (np ludzie z rejonów leśnych),
ale jakiekolwiek objawy ma tylko nieliczny odsetek.

To jak z trądzikiem (omawianym w wątku obok). Każdy ma bakterie które go
wywołują, ale tylko jedna osoba na kilkadziesiąt ma na tyle rozwalone
czynności skóry czy reakcje odpornościowe, że te bakterie wywołają poważne
kłopoty.

> Mnie i mojej rodziny akurat to nie dotyczy. WB nawet nie robili (oprocz
> mnie) i mieli herxy po antybiotyku.

a wykluczyliście te kilkanaście innych schorzeń które powodują herxy, np
chlamydia trachomatis? Objawy daje bardzo podobne, herx występuje. Leczy
się odrobinę inaczej (chlamydie nie mają błony komórkowej więc penicyliny
na nie nie działają), aczkolwiek "klasyczna" terapia przeciw boreliozie też
będzie skuteczna.

> [...]
> przez min 6 dni amoxycyliny w sporej dawce wykrywalnosc jest pow 95%. Jest
> tak, gdyz bakterie siedza w tkankach i trzeba je wygonic do krwi przed
> badaniem. Z racji tego ze tata jest wysoki i gruby same kropeli nie
> wystarczyly. Pierwszy wynik mial ujemny. Po wzieciu 6 dni Amotaksu juz
> pierwszego dnia mial herxa, a nastepnego 6-tego dnia, na koniec mial
> pobrana krew - wynik PCR pozytywny. Zona jest drobna i juz po samym
> Citrosepcie nasilily jej sie objawy, a jak dalem jej jedna tabletke
> Amotaksu miala herxa - wynik PCR pozytywny. Szwagier po samym Citrosepcie

geez, skąd Wy bierzecie te info o citrosepcie? Przecież to największy
przekręt (no, zaraz po homeopatii). To nie działa, firma robiąca grubą kasę
na tym środku puściła info o citroseptach, paru opłaconych lekarzy
potwierdziło i tyle.

Rozumiem jeszcze że pochodne metronidazolu, one faktycznie "rozbijają" cysty
i sprawiają, że bakteria może przejść do krwi, ale antybiotyk? Niby jak
antybiotyk "wygania" bakterię? On owszem, ułatwia rozpoznanie, ale przy
użyciu western-blot, po antybiotykach pojawia się pozytywne IgM. Metoda
stosowana kiedyś do wykrywania syfilisu.

Spytaj dowolnego laboranta który codziennie pracuje na maszynkach do PCR
jaki sens ma całe to gadanie o "antybiotykach wyganiających bakterie", może
jemu uwierzysz. Jedyne działanie jakie może wywołać antybiotyk to przejście
bakterii w formę cysty, przez co jego wykrycie testami PCR jest
TRUDNIEJSZE.

> Zgoda co do WB i CD57. Jednak ja mialem ujemny test Elisa, ujemny test
> WB, a dodatni PCR. Dodatkowo mialem rumien oraz diagnoze dermatologa i
> zakaznika. Takich ludzi jak ja jest na forum mnostwo.

a wiesz, że rumień może wywołać np bartonella, która da również bardzo
zbliżone objawy oraz herksa po antybiotykach? Tyle dobrego, że leczy się to
tak samo jak borelkę. Ja bym jednak stawiał, że mieliście coś bardziej
zjadliwego od bakterii boreliozy, zakładając że objawy i reakcję na
antybiotyki miała cała rodzina.

12. Data: 2008-03-27 11:03:22

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...co potwierdza lekarka na forum borelioza, ta od krojenia największej
> kasy. Potwierdza zalogowana na 10ciu różnych nickach :D

Rozszyfrowales mnie :) To ja lekarka pod kolejnym nickiem :DDD

> [...]
> uwierz - bakteria boreliozy to nie jest jakiś superbakcyl, ona jest SŁABA
> potrafi pokonać tylko osoby, które mają rozwalony system obronny.

Gratulacje!! Jestes cyborgiem, mistrzem, jestes niezniszcalny !!! A jaki
madry !! Tak trzymac brachu!!

> [...]
> się odrobinę inaczej (chlamydie nie mają błony komórkowej więc penicyliny
> na nie nie działają), aczkolwiek "klasyczna" terapia przeciw boreliozie

Nie, leczymy sie w ciemno :) Byle sie leczyc na borelioze :) a przy okazji
moze cos innego sie wybije. Leczenie i tak jest dlugie to sa szanse na
sukces.

> [...]
> kasę
> na tym środku puściła info o citroseptach, paru opłaconych lekarzy

Gratulacje! Alez ty jestes bystry ! Myslalem, ze spisku firma produkujaca
Citrosept nie odkryjesz!
No podziwiam !

(Nie wiem jak chorzy doszli do tego, ze w jakis sposob dziala, jednak moja
zona biorac przed badaniem Citrosept miala nasilenie objawow, wiec
najwidoczniej jakos tam dziala)

> [...]
> tak samo jak borelkę. Ja bym jednak stawiał, że mieliście coś bardziej
> zjadliwego od bakterii boreliozy, zakładając że objawy i reakcję na

Masz racje !!!
Ja mam bartonelle
Szwagier ma bartonelle i chlamydie pn
Tata ma mykoplazmy
Zona ma erlihie i jersinie.

Pozarazalismy sie od siebie! Jedno od drugiego.
Zzzzuuuuuuppppppppppeeeeeeellllllnnnnnieeeeee przypadkowo wyszla nam rozniez
borelioza. A nie sorry ... przeciez wszystkim wychodzi ...... A moze tak jak
piszesz wszyscy ja maja w sobie jak tradzik? Wszystko jedno .... wezmiemy
troche omga 3 i witaminy C, kupimy od ciebie i tez bedziemy takimi super
cyborgami jak ty niedlugo. Zadna bakteria nam nie straszna. Wtedy nie
bedziemy napychac kapusta kieszeni pseudolekarzy i koncernom
farmaceutycznym. Wspolnie rozbijemy ten uklad!

Wyslij mi swoje zdjecie. Powiesze nad lozkiem. Jak bedziesz na mnie zerkal
to doda mi to sil.

P.S. Jestes smutnym potwierdzeniem streotypu --> ekolog = swir

13. Data: 2008-03-27 18:52:08

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK wrote:

> Nie, leczymy sie w ciemno :) Byle sie leczyc na borelioze :) a przy okazji
> moze cos innego sie wybije. Leczenie i tak jest dlugie to sa szanse na
> sukces.

widzisz, nawet bym się nie czepiał bo "leczenie się w ciemno" ma jednak
jakiś sens (fakt faktem, że badań potwierdzających bądź wykluczających
boreliozę nie zrobiliście), ALE - zdajecie sobie sprawę ze skutków
ubocznych penicylin, tetracyklin i pochodnych metronidazolu w takich
ilościach jakie wciskają ludziom oszołomy na forum? Sorki, to nie jest tak
że "trochę wątroba poboli i przestanie", te skutki są baaaaardzo poważne i
długotrwałe.

> [...]
>
> (Nie wiem jak chorzy doszli do tego, ze w jakis sposob dziala, jednak moja
> zona biorac przed badaniem Citrosept miala nasilenie objawow, wiec

no, witamina C i flawanoidy (o ile nie przekręciłem nazwy) owszem, działają
i pomagają organizmowi zabijać bakterie, ale tego nie kupuje się za 50 zł /
buteleczka, tylko za 3 zł, pod inną nazwą.

Citrosept przebadano z góry na dół, na wirusach, bakteriach i grzybach, w
dziesiątkach laboratoriów. Silniejsze działanie bakteriobójcze sensu
stricto miały środki konserwujące użyte do utrwalania tego środka.

> [...]
>
> Pozarazalismy sie od siebie! Jedno od drugiego.
> Zzzzuuuuuuppppppppppeeeeeeellllllnnnnnieeeeee przypadkowo wyszla nam

te, a jakby użyć mózgu i porównać, jakiemu procentowi populacji która nie ma
boreliozy wychodzą te choroby dodatnio?

a nie sorki, używanie tego organu boli...

14. Data: 2008-03-27 19:09:57

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że "trochę wątroba poboli i przestanie", te skutki są baaaaardzo poważne i

Dzieki za troske. Obiciazenie to jest napewno ... dlatego proby watrobowe
robie co miesiac. Sa w normie.

> [...]
> dziesiątkach laboratoriów. Silniejsze działanie bakteriobójcze sensu
> stricto miały środki konserwujące użyte do utrwalania tego środka.

byc moze sa i tansze, ale citrosept tez dziala ...

> te, a jakby użyć mózgu i porównać, jakiemu procentowi populacji która nie
> ma
> boreliozy wychodzą te choroby dodatnio?

Ok w innym watku wieczorem wstawie ci skany badan.
Jedna z osob ktora miala ujemny PCR miala rowniez ujemne koinfekcje, druga z
ujemnym nie miala robionych ich niestety. A wszyscy z dodatnim PCRem maja
koinfkcje.

> a nie sorki, używanie tego organu boli...

Przykro mi, ze cie boli ....

15. Data: 2012-08-31 14:47:25

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 marca 2008 00:31:29 UTC+1 użytkownik Jan Kowalski napisał:
> [...]
>
> Spedzilem ostatni tydzien na probach skojarzenia swoich objawow z konkretna
> choroba i zastanawiam sie czy to nie poczatki stwardnienia rozsianego ? Nie
> slyszalem jeszcze nigdy zeby grypa mogla wywolywac dretwienie koczyn albo
> zapowiadac swoj atak 2 tyg bolami blowy i lekkimi zachwianiami rownowagi.
> Czy chore zatoki moga powodowac takie objawy (dretwienie) ?
>
> Jutro wybieram sie do lekarza i jak znam zycie uslysze ze mam grype i tyle.
> Czy uwazacie ze moje objawy sa na tyle niepokojace zeby "naciskac" na
> dodatkowe badania (jesli tak to jakie) ? Bede wdzeczy za Wasze sugestie.

Witam
MAm to samo od 3 tyg. byłem w szpitalu bo podejrzewali guz mózgu zrobili mi rezonans
magnetyczny i wyszło ze mam torbiela w zatoce ale mówią ze to na pewno nie jest
przyczyną tych objawów mi dochodzi do tego problemy ze wzrokiem i logicznym myśleniem
czytaniem,rano jest lepiej ale na wieczór objawy sie nasilają... I nikt nie wie co ,i
jest a gdy sie tym stresuje jest jeszcze gorzej..

Nieżywi lekarze nie kłamią - artykuł
Oszukać okulistę?
Owulacja i brak miesiączki?
Zyrtec - interakcje