drogowskaz

1. Data: 2000-06-06 21:00:20

Temat: drogowskaz
Od: "Ryszard" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest oczywiście problem z nadmiarem szczęścia ...Może ktoś wie, jakie
poważne firmy zajmują się sprzedażą wózków elektrycznych? Najlepiej byłoby
kupując już taki sprzęt spróbować wcześniej jak on działa i dobrać go
stosownie do potrzeb.

2. Data: 2000-06-06 21:06:47

Temat: Re: drogowskaz
Od: "Ryszard" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryszard @.pl> napisał(a) w artykule <01bfcff9$466e3fe0$LocalHost@x>...

3. Data: 2000-06-07 17:45:26

Od: "jozmakar" <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
pytasz o powazna firme sprzedajaca wozki elektryczne. Jesli jeszcze szukasz
wozka, to moja firma ma w swojej ofercie wozki Sunrise Medical w cenach od
11900 do 12500 zlotych. Sa to wozki nowe i na gwarancji. Jesli odpowiesz mi
do jutra, w piatek przesle Ci oferte mailem.

4. Data: 2000-06-08 01:17:40

Temat: Odp: drogowskaz
Od: "Wieno" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jozmakar <j...@f...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:393e8895$...@n...astercity.net...

> [...]
mi
> do jutra, w piatek przesle Ci oferte mailem.

Ja też jestem zainteresowany.
Wiesiek N.

5. Data: 2000-06-09 13:58:19

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryszard napisał(a) w wiadomości: <01bfcff9$466e3fe0$LocalHost@x>...
> [...]
>poważne firmy zajmują się sprzedażą wózków elektrycznych? Najlepiej byłoby
>kupując już taki sprzęt spróbować wcześniej jak on działa i dobrać go

Podaję Ci adresy które udało mi się skompletować. Na adres prywatny mogę
wysłać na życzenie zeskanowane zdjęcia niektórych wózków z cenami:
1. Przedstawiciel Meyry
MEYRA POLSKA Sp z. o.o.
ul. Słowackiego 1
05-816 Michałowice k. Warszawy

2. ALU MOBILEX sp. z o.o.
ul. Usługowa 3e
95-030 Rzgów, Gadka Stara (koło Łodzi)
e-mail: m...@2...pl
przedstawiciel firm: ALU REHAB, MOBITEC, ALBER, VICAIR. TOPRO, VIAHOME,
DIETZ, MBL

3. Wyłączny importer sprzętu rehabilitacyjnego firmy EXCEL, TRAVELUX
Krzysztof Stefański
ul. Aleja Niepodległości 20-22
42-200 Częstochowa
tel. (034) 366-10-20
e-mail: biuro@k-stefański.com.pl , http://www.k-stefański.com.pl

4. EMICO Spólka z o.o.
ul. Czarnocińska 3
03-110 Warszawa
tel. (022) 676-81-82

5. REHA-FUND Sp z o.o.
ul. Inżynierska 6
... Warszawa
tel. (022) 670-23-23

6. AKSON s.c.
ul. Ziołowa 47, Katowice
tel. (032) 202-91-42

8. Firma T.C.
Tadeusz Cymbałowicz
ul. Toszecka 21, Gliwice
(032) 279-15-80

9. VIGROO sp. z o.o.
ul. Górnicza 38, Turek
tel. (063) 278-50-48

10. Skuterki elektryczne
Karkonoskie Zakłady Maszyn Elektrycznych KARLEMA S. A.
ul Świerczewskiego 11,
58-573 Piechowice
www.karelma.com.pl , e-mail: k...@k...com.pl
tel. 0048 755-30-62

11. Salon "SPONDYLUS"
Al. Jedności Narodowej 36, Szczecin
tel. (091) 43-42-297

Przy okazji podaję adres zakładu (dopiero się dowiedziałem)
przystosowującego samochody (wszystkie marki) dla potrzeb ON:
MOTOR POLSKA
ul. Podmiejska 18, Gorzów Wlkp.
tel. (095) 732-52-82
Pozdrawiam
Olek

6. Data: 2000-06-16 13:58:36

Od: "PcStud" <P...@r...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ryszard <d...@i...pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
napisał:<01bfcff9$466e3fe0$LocalHost@x>...
> Jest oczywi?cie problem z nadmiarem szczę?cia ...Może kto? wie, jakie
> poważne firmy zajmują się sprzedażą wózków elektrycznych? Najlepiej byłoby
> kupując już taki sprzęt spróbować wcze?niej jak on działa i dobrać go
> stosownie do potrzeb.

Zaklad Sprzetu Rehabilitacyjnego w Tychach ma do sprzedania kilkanascie
bardzo przyzwoitych (sam widzialem)- nowych wozkow elektrycznych za
niewielkie pieniadze (o ile sie teraz nie myle, jedynie cos kole 3 tys. za
sztuke). Jak sa zainteresowani, to moge w przyszlym tygodniu porobic
cyfrowka fotki, dowiedziec sie wszelkich szczegolow i wstawic na WWW.

poz
raf

Moderowanie- moderator
Adresy potrzebne
chirurga bardzo dobrego i w miarę taniego ktoś zna?
Zaproszenie
Re: Strona SamiSobie - list na grupe