drożdżaki :)

1. Data: 2003-03-18 22:14:13

Temat: drożdżaki :)
Od: "Marcin \"wróbel\" Wróblewski" <d...@o...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Hello!
Tak się składa, że moja dziewczyna ma drożdżaki...u niej to
charakterystyczne gdy jest spadek odporności, a nie niedawno zakończyła
przygodę z grypą. Na drożdżaki bierze propolis i pomaga. Jakoś i te
drożdżaki u mnie wystąpiły (byłem niegrzeczny :-D): mam lekko czerwonego
wacusia i takie białe coś jak twaróg (w niewielkich ilościach), swędzi mnie
to! Poszedłem dzisiaj do apteki (czyli w zasadzie jak wystąpiły objawy) i
posmarowałem ptaszka maścią propolisową 7% (była jeszcze 3%). Ciekaw jestem
czy taka terapia wystarczy...czy są jeszcze jakieś inne leki bez recepty na
taką przypadłość ? Teraz, czyli wieczorem dokładnie umyłem siusiaka,
wytarłem papierem toaletowym i znowu naniosłem maść.
Pozdrawiam,
zrospaczony stratą swojego oręża

2. Data: 2003-03-19 08:14:39

Temat: Re: drożdżaki :)
Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taką przypadłość ? Teraz, czyli wieczorem dokładnie umyłem siusiaka,
> wytarłem papierem toaletowym i znowu naniosłem maść.
Polecam Clotrimazolum, kosztuje chyba ok 3 zl, i jest przepisywany na te
przypadlosci przez lekarzy, ale jedno opakowanie bez recepty sie dostanie,
jest bardzo dobry nawet na pękające kąciki ust, tzw zajady, bo to też wywołują
te nieszczęsne drozdzaki. Tez sprawdzone

3. Data: 2003-03-19 08:53:10

Od: "laguna" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiecie moze jak walczyc z przerostem drozdzy w organizmie? Zmienilem diete
(kompletnie wyeliminowalem cukry) ograniczylem ww - w tym bardzo spozycie
owocow. Do tego zaczalem zazywac czosnek i gse - wyciag z pestek grejfruta ,
pije duzo oleju kokosowego , ktory ponoc tez jest skuteczny. To moj 3 dzien.
A 2 pierwsze to bylo istne pieklo - bole glowy , katar i i ogolnie bardzo
zle samopoczucie.
Ale nie wiem czy to wystarczy ...
Moze cos poradzicie?
Bylbym bardzo wdzieczny

4. Data: 2003-03-19 09:55:54

Od: "laguna" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha
jeszcze jesli chodzi o Ciebie Marcin
to wiedz ze zew. infekcje grzybiczne sa czesto spowodowane problemami wew.
organizmu - glownie jelita. Stad bardzo popularne sa np nawroty grzybic na
roznych organach - bo najczesciej likwiduje sie bakterie i grzybice widoczne
golym okiem a nie likwiduje sie glownej przyczyny ktora caly czas sobie w
nas siedzi.

5. Data: 2003-03-19 10:40:10

Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A 2 pierwsze to bylo istne pieklo - bole glowy , katar  i  i ogolnie bardzo

dodatkowym problemem moze byc np jakas kuracja antybiotykowa, no irzeczywiscie
troche inaczej wyglada problem narzadow wewnętrznych a skóry, poza tym cos mi
sie kojarzy ze niedobre jesli chodzi o te nieszczesne grzybki są orzeszki
ziemne i sok jabłkowy, bo tam mają dobre warunki do rozwoju no i trafiają do
naszego organizmu. A jesli chodzi o twój problem to bez leczenia choroba
niestety nigdy sama nie ustąpi, wystarczy że sie przeziębisz, organizm bedzie
oslabiony i powróci, musisz isc do lekarza, gdyz leczenie tego typu spraw jest
bardzo uciążliwe i często trwa długo, poza tym jedna historia może ciągnąc za
soba następne, np dojdzie do rozwoju grzyba w innych partiach ciała, ale tak
nie musi byc

6. Data: 2003-03-19 11:05:13

Od: "Marcin \"wróbel\" Wróblewski" <d...@o...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Panowie!
Po dziennym smarowaniu maścią propolisową jest lepiej!
Czy mogę ewentualnie zrezygnować z propolisu na konto Clotrimazolum'u? Czy
to też jest maść?
Pozdrawiam serdecznie!

7. Data: 2003-03-19 12:11:23

Od: "Beatka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> Dzięki Panowie!
> Po dziennym smarowaniu maścią propolisową jest lepiej!
> Czy mogę ewentualnie zrezygnować z propolisu na konto Clotrimazolum'u?

Tak
Jak pojdziesz kupic do apteki te masc to nie pros o Clotrimazolum a o
'Klotrimazol' tak to sie czyta;)

> to też jest maść?

Tak
> Pozdrawiam serdecznie!

Pozdrawiam Beata

8. Data: 2003-03-19 15:42:23

Od: "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> --
>
> Tak
> Jak pojdziesz kupic do apteki te masc to nie pros o Clotrimazolum a o
> [...]

Ja jednak bym proponowala pojsc do urologa... jesli Twoja kobieta ma
drozdzaki to przepisze Ci tabletki.
Masc jest dobra, ale nie ma to jak konsultacja z lekarzem... Z tego co wiem,
to przy widocznej grzybicy wlasnie przepisuja tablatki. Dla kobiet globulki
dopochwowe i masc w zaleznosci jak bardzo sie rozprzestrzenilo.

Alex

Nadciśnienie
recepta
picie wodki