drukpwanie na kanwie

1. Data: 2004-01-27 10:07:49

Temat: drukpwanie na kanwie
Od: "bogdan" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich - mam pytanie chciałbym drukawaś obrazki do wyszywania na
kanwie ale nie wiem na jakiej drukarce to zrobić - a może należało by to
drukować na czyms innym - ploter lub drukarkach offsetowych jeśli jest ktoś mi
w stanie pomuc proszę o odpowiedż na forum lub meila b...@w...pl - pozdrawiam i
serdeczne dzięki za wszelką pomoc

1. Data: 2004-01-27 18:27:04

Temat: Re: drukpwanie na kanwie
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Co prawda sama nie drukowałam, ale widziałam efekty czegoś takiego...
Wydruk drukarką atramentową na kanwie aida 14, częściowo już zahaftowany...
bardzo ładnie to wyglądało... Obrazek przedstawiał krajobraz z żyrafami, żyrafy
były już xxx, reszta pozostała tylko zadrukowana...
Z daleka nie było widać które miejsca są haftowane, może właśnie dlatego efekt
był taki ładny...
nie mam informacji jak się na tym haftowało, no i myślę że raczej nie ma mowy o
prraniu pracy po zakończeniu...

mo_ko (Monika ze Świdnika)

1. Data: 2004-01-27 20:12:34

Temat: Odp: drukpwanie na kanwie
Od: "jimi" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

wydrukowałem juz kilka obrazków na sztywnej kanwie w zwykłej drukarce
atramentowej(kanwa musi być dobrze docięta a drukarka najlepiej cudza
) )

żartuje mojej sie nic złego nie stało

pozdrówka
dj

1. Data: 2004-01-29 12:58:54

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jimi

> wydrukowałem juz kilka obrazków na sztywnej kanwie w zwykłej
drukarce
> atramentowej(kanwa musi być dobrze docięta

to imho jest swietny pomysl na te obrazki z podmalowanym tlem -
powiekszyc obrazek haftu do rozmiarow kanwy, albo kazac drukowac
obrazek na calej powierzchni - sama nie wiem, jhak to technicznie
rozwiazac.
Wiem, ze bedzie pikseloza okrutna, ale chodzi o tlo, cienie, wiecv
moze byc rozmazane. A na tym normalny haft liczony,

Ale czy taki wydruk atramantowy nie bedzie sie mazal w praniu (oj,
chyba tak) i pod wplywaem wilgoci rak?

Co myslicie?

Ilona

1. Data: 2004-01-29 13:05:52

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iloneska wrote:

> Ale czy taki wydruk atramantowy nie bedzie sie mazal w praniu (oj,
> chyba tak) i pod wplywaem wilgoci rak?

Mnie się wydaje, że będzie się rozmywał okropnie i że jedynym
rozwiązaniem są farby akrylowe i pędzel i własne rączki ;) Kiedyś była o
tym dyskusja, nawet ktoś pokazywał efekty :)
Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-01-29 13:12:17

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka
> Mnie się wydaje, że będzie się rozmywał okropnie i że jedynym
> rozwiązaniem są farby akrylowe i pędzel i własne rączki ;) Kiedyś
była o
> tym dyskusja, nawet ktoś pokazywał efekty :)

no chyba rzeczywiscie tak - tak mi tylko strzelilo do glowy, ze mozna
jakos zatuszowac braki talentow plastycznych,

o moja naiwnosci ;-)
Ilona

1. Data: 2004-01-31 23:18:35

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie się wydaje, że będzie się rozmywał okropnie i że jedynym
> rozwiązaniem są farby akrylowe i pędzel i własne rączki ;) Kiedyś była o
> tym dyskusja, nawet ktoś pokazywał efekty :)

A jak sadzicie, czy daloby sie skopiowac wzor (a przynajmniej kontury) za
pomoca olowka do kopiowania i kalki technicznej, a pozniej pomalowac
farbkami akrylowymi? Czy olowek skopiowalby sie na kanwe, czy tez dziala
tylko np. na bawelnie? Bo byloby to swietne rozwiazanie dla tych, ktorzy
(tak jak ja) nie maja talentow plastycznych

Kitka

1. Data: 2004-02-01 18:27:59

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitka wrote:

Czy olowek skopiowalby sie na kanwe, czy tez dziala
> tylko np. na bawelnie?

Przecież kanwa jest z bawełny ;P
Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-02-02 08:45:54

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież kanwa jest z bawełny ;P
> Pozdrawiam
> Julita

O ja glupiutka:P Ale tylko ta "materialowa" chyba? Czy ta sztywna (z rulonu,
nie mowie o plastikowej) tez?

Kitka niedoinformowana

xxx link z meilem po rusku
"Moje Robotki" nr 2 rok 2002 -kto posiada?
[szycie] pytanie
(xxx) czy ktoś ma, albo widział
xxx wiersz