(drut i szydełko) pytanie

1. Data: 2005-06-27 11:43:38

Temat: (drut i szydełko) pytanie
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mogę zakupić (najlepiej w Lublinie) drut wygięty w literę U, na którym
robi się z włóczki taśmy
szydełkiem a potem łączy w większe elementy? (mam nadzieję, że zrozumiecie o
co mi chodzi)
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

2. Data: 2005-06-27 17:01:24

Temat: Re: (drut i szydełko) pytanie
Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gośka z Lublina napisał:
> [...]
> robi się z włóczki taśmy
> szydełkiem a potem łączy w większe elementy? (mam nadzieję, że zrozumiecie o

Moze w Leclercu na Zana? Tam jest pasmanteria (tanio tam nie jest)
zawsze jak mi coś brakuję to tam lecę.
Pozdrawiam. Beata - Pszczółka

3. Data: 2005-06-29 17:06:30

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszczółka" <r...@a...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Nie wiem gdzie w Lublinie, ale pytasz o widełki.
Kiedyś kupiłam na targu od Rosjan kilka sztuk, ale...w Rzeszowie.

--
AgaM
http://www.legano.pl/index.cfm?AukcjaID=209214

4. Data: 2005-06-29 18:03:47

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja poszłam zapłakana do męża(lepiej na niego działa).Pooglądał w
internecie,pokiwał głową i poszedł do sklepu po gruby drut.Mała chwilka i mam
piękne widełki.Robi się dobrze.Potem go pochwaliłam,zrobił się dumny jak paw i
za chwile miałam kilka o różnej szerokości.

Agas

5. Data: 2005-06-30 00:39:27

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
paw i
> za chwile miałam kilka o różnej szerokości.

Tak, tak, mąż czasem się w domu przydaje...

Pomaluj drut jakimś zabezpieczaczem przeciwrdzowym, bo będzie brudził
włóczkę.

--
AgaM

6. Data: 2005-06-30 05:29:24

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
paw i
> za chwile miałam kilka o różnej szerokości.

Ha, też sposób, tylko jakiej długości jest ramię takich widełek i jakiej
grubości drut do tego jest najlepszy?
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

7. Data: 2005-06-30 08:54:26

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha, też sposób, tylko jakiej długości jest ramię takich widełek i jakiej
> grubości drut do tego jest najlepszy?
> Pozdrawiam z Lublina - Gośka

Może jeszcze dziś znajdę trochę czasu to porobie zdjęcia.Jakiej grubości-drut-
ja bym jednak nazwała to prętem metalowym o średnicy 0,5 cm i długości
100cm.Mój był kupiony w Obi.Są tam jeszcze w innych kolorach czyli chyba z
innych metali,mój to chyba aluminium.Nie wiem czy nie nawypisywałam głupot,ale
nie znam się na tym co jest prętem co drutem i na rodzajach metali,ale chciałam
pomóc.Muszę jednak porobić zdjęcia.
Nie pomyślałam żeby go zabezpieczyć przed brudzeniem,ale nie miałam tego
problemu.Robiłam na tych widełkach brązowy szal i może nie było widać jak
brudzi,ale robiłam też niewielkie próbki z białej włóczki i też nie pobrudziło
się.Muszę dokładnie sprawdzić to brudzenie.

Agas

8. Data: 2005-06-30 09:54:33

Od: "OLUSIA" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gośka z Lublina <g...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> robi się z włóczki taśmy
> szydełkiem a potem łączy w większe elementy? (mam nadzieję, że zrozumiecie o

Witam w Klubie Widełek - o widełkach mowa, a to mój ukochany sposób na
poduszki, pelerynki do Komunii, kapki do wózków niemowlęcych. Pierwsze moje
widełki wygniał z pręta kowal, toporne były... Ważne żeby były gładkie,
niezbyt ciężkie, nie gięły się, a gięcie moze być w takie "kwadratowe U", no
i końce musza być zabezpieczone, oszlifowane, żeby kuku nie zrobić sobie i
wełnie... Do kupienia to raczej za granicami kraju onego. W zeszłym roku
zaparłam sie i szukałam i do ślusarza od noży poszłam w końcu, bo to byle
chłop z imadłem potrzebny.
Olusia

9. Data: 2005-07-01 11:06:20

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pobrudziło
> się.Muszę dokładnie sprawdzić to brudzenie.

Jak obiecałam zdjęcie moich widełek

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=85132&PhotoID=815651

Agas

10. Data: 2005-07-01 11:20:55

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=85132&PhotoID=815651

Są super - tylko chwalić Wykonawcę :)))
I tylko jeszcze jedno - jaka jest rozpiętość między ramionami widełek, bo
tak na oko to jakieś 5-7 cm, ale mogę się mylić. Jaka jest najlepsza???
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

(xxx)Lanarte - White Flowers on Red-brakuje punktow
xxx brakuje mi pszczółki
Książka
Dzięki
chrzest-szatka