druty 12, 15

1. Data: 2002-09-27 15:49:43

Temat: druty 12, 15
Od: "popkorn" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZesc!
Czy w sprzedazy sa dostepne druty 12 i 15? Przeszlam wszystkie pasmanterie w
Przemyslu i najwiekszynumer to 10. Spotkalyscie wiesze?

Magda

1. Data: 2002-09-28 06:19:34

Temat: Re: druty 12, 15
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "popkorn" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> CZesc!
> Czy w sprzedazy sa dostepne druty 12 i 15? Przeszlam wszystkie pasmanterie
> Przemyslu i najwiekszynumer to 10. Spotkalyscie wiesze?

Tak, widzialam do 20, sa w Trojmiescie.

Elzbieta

1. Data: 2002-09-29 22:13:33

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "popkorn" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Tak, widzialam do 20, sa w Trojmiescie.
>
> Elzbieta

ale tych 20 to pewnie można zamiast karnisza do firan używać, hihihi

wkn

1. Data: 2002-09-30 15:09:58

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> ale tych 20 to pewnie można zamiast karnisza do firan używać, hihihi

Metalowe karnisze sa ciensze:)))))

Elzbieta

1. Data: 2002-09-30 21:34:15

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są takie grube druty, nawet mam w swojej kolekcji takie druty na żyłce z
plastiku. Nigdy na nich nic nie robiłam bo są za grube. Nawet nie wiem skąd
się wzięły, pewnie kupiłam gdzieś okazyjnie albo dostałam.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-10-01 06:40:59

Od: "kroowka" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w sprzedazy sa dostepne druty 12 i 15? Przeszlam wszystkie pasmanterie
> Przemyslu i najwiekszynumer to 10. Spotkalyscie wiesze?

Kobieto!!! a do czego Ci takie grubaśne druty ;))))))))))))) ??
Ja wczoraj zakupiłam grubaśną włóczkę i grubaśne do niej druty nr 9 (na
żyłce bo zwykłych nie było)
i już one wydają mi się jak kołki :))))))))) ale do włóczki pasują super
No i super szybko się robi :)) Gdyby nie to że wczoraj robiłam na meczu
naszych dzielnych chłopaków :))))) od 23 godz, to miałabym już z 10 cm
sweterka, a robię wkółko więc to byłoby przodu i tyłu. Siatkarze wygrali
:))))))))))))))) ale ja musiałam spruć wszystko do drugiego rzędu na dole,
bo gdzieś po drodze przekręciłam robótkę i zrobiła mi się z niej....
chmmm... jak to nazwać... chyba jest taka figura geometryczna (albo bryła?),
która ma tylko jedną stronę,a powstaje np. z paska papieru (albo z mojej
robótki) który skleja się w pierścień, ale przed sklejeniem obraca się jeden
koniec :))
trzymam więc kciuki za owocne poszukiwania drutów, bo na pewno są Ci
potrzebne :))) Tam gdzie ja kupowałam (w Olsztynie) te 9 były najgrubsze,
więc wiem że czeka Cię niezłe wyzwanie :)) Ale nie takie rzeczy się robiło,
żeby zdobyć materiały i narzędzia do robótkowania. Powodzenia !!
--
Olcia
~~~~~~

Re: Wzorek na bluzkę szydełko