[druty] Jaka włóczka na czapkę?

1. Data: 2004-10-21 08:21:34

Temat: [druty] Jaka włóczka na czapkę?
Od: "ala" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie dziergające i nie tylko ;)

Chcę zrobić czapkę i szalik dla córki(11 lat) i zastanawiam się z jakiej
włóczki będzie najlepiej. Musi to być jakaś miękka i "niegryząca". Wszystko co
gryzie choć trochę idzie w kąt i szkoda by było mojej pracy :(.
W związku z tym kochane kobitki mam do Was pytanie jako do doświadczonych i
wypraktykowanych ;): jaka włóczka nadaje się najlepiej ? (Oczywiście,żeby też
nie porobiły sie "kuleczki" popraniu).

Pozdrawiam,

Ala (Leszno)

1. Data: 2004-10-21 08:25:15

Temat: Re: [druty] Jaka włóczka na czapkę?
Od: "Jolanta" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzyj ten temat http://niusy.onet.pl/niusy.html?
t=artykul&group=pl.rec.robotki-reczne&aid=33147872

1. Data: 2004-10-21 08:27:01

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Coś nie zadziałało
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.robotki-reczne&tid=7352951

1. Data: 2004-10-21 13:37:43

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę zrobić czapkę i szalik dla córki(11 lat) i zastanawiam się z jakiej
> włóczki będzie najlepiej. Musi to być jakaś miękka i "niegryząca".

Ja ostatnio zrobiłam swojej córce dwie czapki. Jedna 100% akryl, a druga 80%
wełna i 20% akryl. Ani jedna ani druga nie gryzie, natomiast nie wiem co
będzie po praniu. Moja trzylatka nosi je chętnie.
Dodam, że ta włóczka wełniana jest z "górnej" półki jeśli chodzi o jakość.
Wcale nie gryzie, a jest cieplutka.
Tę akrylową możesz zobaczyć tutaj:
http://www.album.com.pl/album.php?id=6544

Honorata
h...@g...pl
h...@o...pl
GG 2242065
[Warszawa]

1. Data: 2004-10-21 13:41:03

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Honorata" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dodam, że ta włóczka wełniana jest z "górnej" półki jeśli chodzi o jakość.

A mozesz zdradzić co to za włóczka?

Kasia

1. Data: 2004-10-21 16:25:25

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz zdradzić co to za włóczka?

Przykro mi, ale moja córka "zaopiekowała" się etykietką i ją wyrzuciła.

Honorata

1. Data: 2004-10-21 16:25:25

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-21 17:55:21

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nieodmiennie kolejny raz polecam Kotka - 100% akryl. Bardzo milutka, nie
kłująca, mieciutka włóćzka. Świetna na dziecięce sweterki, czapeczki itp.
Bardzo dobrze się z niej robi, ładnie się układa. A co do kuleczek - to nie
wiem :( Ale myślę, że na czapce się tak prędko nie zrobią :)
Aha, Kotka widziałam w którymś sklepie internetowym, chyba www. włóczki. pl,
z pewnością nie w niteczce... Szkoda, że dokładnie nie pamiętam, ale tych
sklepów nie jest tak dużo, więc łatwo będzie odszukać. Z pewnością ten sklep
byl omawiany już na grupie - inaczej nie wiedziałabym o nim.

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-10-21 18:01:33

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Polecam nieodmiennie kolejny raz Kotka - 100% akryl. Włóczka milutka,
mięciutka, cieplutka o ładnym splocie. Idealna na dziecięce czapeczki,
sweterki itp. Świetnie się z niej robi. Nie wiem tylko co z kuleczkami...
myślę jednak, że na czapeczce nie zrobią się tak prędko:)
Aha, Kotka widziałam w którymś sklepie internetowym, z pewnością nie w
niteczce, chyba w www.włóczki.pl. Cena moim skromnym zdaniem atrakcyjna, bo
coś 5,00zł z groszami.
A na marginesie dodam, że jest też cieńsza odmiana Kotka - Kocurek, fajne są
z niej cienkie bluzeczki, sweterki i ażurkowe czapeczki na lato.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-10-21 18:03:30

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Was przepraszam, że musicie czytać dwa razy to samo :( Ale za
pierwszym razem coś się nie chcialo wysłać, a potem poszło hurtem :(
Jeszcze raz przepraszam.Już stąd uciekam
Agnieszka

Ręcznie malowane filiżanki i świece, aniołki, prezenty-zapraszamy!!
modelina, plastelina, ciastolina
XXX koń
szatka chrzcielna
Świateczna wystawa Lublin