[druty] Poszukuje wzorkow

1. Data: 2003-10-09 14:27:40

Temat: [druty] Poszukuje wzorkow
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Tym razem z druciana prosba. :-)
Okazalo sie, ze wloczka, z ktorej zamierzam zrobic sweterek jakos sredni
wyglada 'pod szydelkiem'. Jest po prostu za gruba. Stad prosba o wzorki
drutowe, ale jakies delikatne, tzn zamierzam dol swetra i mankiety wykonczyc
ozdobnymi szkalami, stad faktura swetra nie moze byc zbyt widoczna. W
Ostatecznosci pozostaje mi scieg gladki, ale to juz naprawde ostatecznosc.
Wiem, ze moge na Was liczyc ! :-)))
Kolor wloczki to ecru, wiec raczej wszelkie motywy beda widoczne.

Pozdrawiam czekajac z niecierpliwoscia
Asia

1. Data: 2003-10-10 07:12:47

Temat: Re: [druty] Poszukuje wzorkow
Od: "justyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ozdobnymi szkalami, stad faktura swetra nie moze byc zbyt widoczna. W

Mam pytanie: czy ta włóczka jest gładka? To możesz zrobić jakiś
wzór "koronkowy". Możesz np. wpisać do google "free lace knitting patterns" i
wyskoczy Ci mnóstwo stron ze wzorkami i zdjęciami. Nie mam ulubionych linków
ale często korzystam właśnie z takiego wyszukiwania, polecam.
justyna

1. Data: 2003-10-10 11:25:48

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiem, ze moge na Was liczyc ! :-)))
> Kolor wloczki to ecru, wiec raczej wszelkie motywy beda widoczne.

Mam taki sweterek własnie w kolorze ecru - góra, przód i tył mniej więcej do
bioder i rekawy tak do 3/4 robione są ściegiem: kilka oczek prawych i waski
pasek azuru - wygląda jak mereżka, robi się ją bodajże tak: w pierwszym
rzedzie narzut, dwa oczka razem, w trzecim dwa oczka razem, narzut, w
rzedach parzystych jak schodza z drutu. Dół swetra jest robiony ozdobnym
pasem azurowym. Mam opis do tego swetra, ale mógłby być dopiero na
poniedziałek.

Mogłyby byc jeszcze pasy - oczka prawe, ryż, ewentualnie sam ryż.

Kasia

1. Data: 2003-10-13 12:45:51

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam czekajac z niecierpliwoscia

Dziewczyny !!!
Jest poniedzialek, ja juz neicierpliwie czeeeekam na spelnienie obietnic
:-)))))

Pozdrawiam
Asia

(gazety) poszukuje "Igla i nitka"
Serwety na firance
pasmanteria "robotkarska"
szalik
Szkolka LAMERA: Kanwa - jak rozszyfrowac?