(druty) Sewter w romby raz jeszcze

1. Data: 2006-12-06 12:23:42

Temat: (druty) Sewter w romby raz jeszcze
Od: "Wpjtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Wiem, że choć święta za pasem i pora na aniołki szydełkowe i śnieżynki, to ja
proszę wszystkich, którzy mogą mi pomóc, o podanie jakich kolwiek nowych
informacji na temat tego swetra (chodzi mi jak zrobić rękawy, ściągacz, itp.).
Jak sie okazało nie ścieg nie jest taki trudny, na jaki wygląda.
Oto ojn:
http://www.gedifra.de/Heft52/modell_755.htm
Dla zainteresowanych:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7732aa664c1ac964
.html
Pozdrawiam.
Wojtek

2. Data: 2006-12-06 14:23:43

Temat: Re: (druty) Sewter w romby raz jeszcze
Od: "małgorzata " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sweter robisz w jednym "kawałku" Jeśli władasz angoelskim mam opis do niego.
Małgorzata

3. Data: 2006-12-06 17:49:55

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Sweter robisz w jednym "kawałku" Jeśli władasz angoelskim mam opis do niego.
> Małgorzata
>
> Władam, ale w zakresie szydełkowania. Ale mam nadzieje, ze i z tym sobie
poradzę.
Pozdrawiam.

4. Data: 2006-12-06 17:52:35

Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpjtek napisał(a):
> [...]
> informacji na temat tego swetra (chodzi mi jak zrobić rękawy, ściągacz, itp.).
> Jak sie okazało nie ścieg nie jest taki trudny, na jaki wygląda.

poslalam na priv uirs obrazkowy, mam nadzieje, ze troche rozjasni:-)

Joanna

5. Data: 2006-12-15 09:46:47

Od: "Justyna Błach" <j...@i...plNoSpam> szukaj wiadomości tego autora

nie wiedziałam ze mężczyzni tez sie tym interesują
J.

6. Data: 2006-12-15 10:28:18

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalezione w necie .
W najnowszych Swetrach 1.2007 jest sweter w romby rozpisany po polsku.
Tylko ściagać
http://www.4shared.com/file/7389924/1f29ea58/swetry.
html?
Pozdrawiam