druty ciensze niz 2

11. Data: 2008-01-06 16:45:46

Temat: Re: druty ciensze niz 2
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

de/Nadeln/jackenstrickna

> A moze znalazloby sie kilka obrusomaniaczek i kupilybysmy wprost u
> zrodla? W jednej paczce koszta przesylki by sie zmniejszyly, co ty na
> to? Jesli nawet tylko my dwie, to chyba i tak warto?
> Nie znam niemieckiego na tyle zeby zorientowac sie czy mozna tam kupic
> i czy wysla do Polski, moze ktos pomoze?
>
> Grazyna
Na tej stronie podają, zasady sprzedaży na terenie Niemiec. Oczywiście mogą
wysłać za granicę ale koszty i warunki ustalane są przez e &#8211; mail. Wysyłka
jest
dokonywana przez niemiecką pocztę zaraz po potwierdzeniu wpłaty bankowej.
Istnieje możliwość zwrotu towaru w terminie do 30 dni ale to też są warunki dla
Niemiec, więc nie wiadomo jak by to było z Polską.
Pozdrawiam Krystyna

12. Data: 2008-01-06 18:44:39

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna pisze:
> [...]
> Nie znam niemieckiego na tyle zeby zorientowac sie czy mozna tam kupic
> i czy wysla do Polski, moze ktos pomoze?

Nie znam niemieckiego, ale jakby co to do zakupu cieniutkich drutów na
żyłce chętnie sie przyłączę.

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

13. Data: 2008-01-07 07:21:42

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości

(...)

> A może sytuacja wygląda tak: nie robię na drutach, ale chcę pomóc.
> Widziałam druty i pokazuję link do nich. Zamiast " dziękuję" dostaję
> szuflą po łbie,
> że się nie znam a chciałam być po prostu życzliwa.

Czy Twoja uwaga dotyczy odpowiedzi na link podany przez Ponanną?
Jeżeli tak to jakąś przewrażliwiona jesteś :-(

Pozdrawiam Krycha

14. Data: 2008-01-07 09:41:18

Od: Poranna <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lemonko, dziękuję za wstawienie się, ale nie poczułam sie urażona :-)

Chociaż nie robiłam nigdy serwety na drutach, to powinnam sie była
domyślić, że przy dużym obwodzie 35cmtrowe druty na nic się zdadzą :
( Nie wiem, gdzie mi się rozum zgubił (może te 5 stron dot. drutów mi
go odjęło na moment heh ), kiedy wysyłałam tego linka dla Ciebie,
Grażyna ;)

pozdrawiam
Magda
www.poranna.fotosik.pl

15. Data: 2008-01-07 15:22:34

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poranna pisze:
> [...]
> ( Nie wiem, gdzie mi się rozum zgubił (może te 5 stron dot. drutów mi
> go odjęło na moment heh ), kiedy wysyłałam tego linka dla Ciebie,

hiohihi, fakt, drutow obfitosc taka ze moze czlowieka przytlac ;-0
A co do przydatnosci krotkich drutow do robienia wielkich serwet -
wlasnie dostalam maila na priva od znajomej, ze jednak sie da, jesli
chytrze zastosowac gumke do wlosow.
Nie mam pojecia jak, wiec zaraz wycisne z niej dodatkowe zeznania ;-)))
Grazyna

16. Data: 2008-01-07 15:23:48

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poranna pisze:
> [...]
> ( Nie wiem, gdzie mi się rozum zgubił (może te 5 stron dot. drutów mi
> go odjęło na moment heh ), kiedy wysyłałam tego linka dla Ciebie,

Hihihi, fakt, drutow obfitosc taka ze moze czlowieka przytkac ;-0
;-))))));-)))
Grazyna

17. Data: 2008-01-07 18:06:56

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna pisze:

> [...]
> chytrze zastosowac gumke do wlosow.
> Nie mam pojecia jak, wiec zaraz wycisne z niej dodatkowe zeznania

Związuje sie środek, więc zmniejsza sie obwód. Ale wtedy potrzebne są
druty pończosznicze a nie długie. Takich w linku nie zauważyłam. Może
ślepawa jestem ;-) .

Marzena

18. Data: 2008-01-07 21:17:58

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

M&C pisze:

> Związuje sie środek, więc zmniejsza sie obwód. Ale wtedy potrzebne są
> druty pończosznicze a nie długie. Takich w linku nie zauważyłam. Może
> ślepawa jestem ;-) .
>
> Marzena
Aaaaa, juz kumam ;-)) Moja mama zawiazywala sznurowadlem srodek ;-).
Tyle ze rozmieszczenie ok tysiaca oczek na nawet 4 drutach o dlugosci 20
cm to horror ;-)
Ale czego sie nie zrobi jesli sie jest opetany szalenstwem ;-)))))))
Grazyna
PS. Kombinuje, czy nie daloby sie usunac tych koncowek? Tylko trzeba by
do fachowca sie udac, zeby zostrzyl drut po zdjeciu koncowki. ma ktos
jakies doswiadczenia ?

19. Data: 2008-01-07 21:32:49

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna pisze:

> [...]
> PS. Kombinuje, czy nie daloby sie usunac tych koncowek? Tylko trzeba by
> do fachowca sie udac, zeby zostrzyl drut po zdjeciu koncowki. ma ktos

Te druty to chyba 35 cm miały, więc nie tak tragicznie. Drutów 5 (3
komplety po dwa), wiec wychodzi jeszcze mniej ;-) A obcięte końcówki
można by chyba spróbować zaostrzyć papierem ściernym. Ale to tylko luźny
pomysł.

Marzena

20. Data: 2008-01-07 21:39:52

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grazyna
> PS. Kombinuje, czy nie daloby sie usunac tych koncowek? Tylko trzeba by
> do fachowca sie udac, zeby zostrzyl drut po zdjeciu koncowki. ma ktos
> jakies doswiadczenia ?

taki drut to moze zaostrzyc jakis szlifierz, mozna poprobawac z koszulka
termokurczliwa, kupic to mozna na jakies gieldzie elektornicznej,
ewentualnie w sklepach z arykulami elektrycznymi, to sie kupuje na metry. Na
szalifowany drut wkladaz koszule i suszarka rozrzewasz lub nad plomyczkiem,
ale z tym ostroznie.

--

Pozdrawiam Ula, Wrocław

Bardzo grube druty i szydelko