druty ciensze niz 2

31. Data: 2008-01-19 09:52:13

Temat: Re: druty ciensze niz 2
Od: "Mirella" <mirella_buszka @o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli w jednym okrążeniu przerabiam około 2300 oczek ( tyle miałam w
ostatnim obrusie ) to nie jestem w stanie zmieścić ich na pięciu drutach,
nawet drut 150 cm jest trochę za krótki.
Pozdrawiam Mirella

http://www.gazeta.pl/usenet/

32. Data: 2008-01-28 10:50:07

Od: " " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co prawda nie z zyłką, ale znalazłam tu:
http://www.allegro.pl/item301165317_druty_do_skarpet
_1_4_21_cm.html

na pierwsze okrążenia to chyba nawet wygodniej na takich..?
ech... podziwiam osoby które umieją robic takie piękne "pajęcze ornamenty"
ja to ledwie szalik jakiś wydłubię przez zimę...

Bardzo grube druty i szydelko
xxx pytanie
xxx poszukiwana CENNA CHWILA
Ogloszenie o wyprzedazy