druty - cos niesamowitego

1. Data: 2003-11-05 09:15:25

Temat: druty - cos niesamowitego
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.cemix.ch/php/Designs/fractals/pulli_bunt.
php
Wlasnie wczoraj osoba ta pochwalila sie, ze skonczyla nastepny sweter z
takowej serii (jeszcze nie ma go na stronce).
Ten akurat jak dla mnie jest troche za kolorowy, wzgl. nie te kolory co
lubie, ale wykonanie.. po prostu brak slow. Z tego co zrozumialam, ona
przerabia obrazki na wzory.Oprocz tego jest jeszcze na stronie carno-cerwony
i dywan.

Wlasnie jestem w trakcie wypytywania jak to sie robi.

Monika

1. Data: 2003-11-05 09:38:57

Temat: Re: druty - cos niesamowitego
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

U nas ten wzor to sie nazywa FRAKTAL, ale nie bede wiecej na ten temat pisac
bo to troszeczke skomplikowane co to jest. Owszem jest to ladne, ale
kolorystyka zawsze jest taka ostra bo o to we fraktalach chodzi.
Podziwaim tylko te osobe za cierpliwosc w tych sweterkach.

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

wejdz, zobacz, zaglosuj jesli Ci sie podoba :o)))
http://www.konkurs.canon.pl/index.php?s=2802&PHPSESS
ID=cab8a358c52840a20662e

1. Data: 2003-11-05 10:05:40

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> napisał w
wiadomości news:boagcs$86c$1@news.onet.pl...

> [...]
> bo to troszeczke skomplikowane co to jest. Owszem jest to ladne, ale
> kolorystyka zawsze jest taka ostra bo o to we fraktalach chodzi.
Tu się pozwolę nie zgodzić, przecież kolorystyka może być dowolna, taka jak
sobie wymyślimy. Ja osobiście wolę takie w jednej tonacji kolorystycznej
(jak dywan na przykład) a już najbardziej lubię takie ciepłe kolory od
żółtego przez pomarańcze do czerwonego.

Dzięki za linka, miałam sporo ubawu :-)

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-11-05 10:40:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Oto co znalazlam o fraktalach:
>http://www.szkoly.edu.pl/gim.margonin/artykuly/frak
tal.html

>Jest tam pare ladnych zdjec, moze przerobic na krzyzyki :-)
>Niekiedy mam problem z co wyhaftowac dla tych co maja dom urzadzony bardziej
>w nowoczesnym stylu,
>a tu prosze bedzie jak znalazl :-)
>A co do kolorystyki, to ten dywan bardzo mi sie podoba, te odcienie
>niebieskiego.

dla nowoczesnych mozna np p[rzerobic na krzyzyki obrazy Pieta
Mondriana....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-11-05 11:08:00

Od: "Ajka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

w nowoczesnym stylu,
a tu prosze bedzie jak znalazl :-)
A co do kolorystyki, to ten dywan bardzo mi sie podoba, te odcienie

Pozdrowienia
Ajka (Kraków)
GG:4329119

1. Data: 2003-11-05 13:00:52

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann wrote:
> [...]
> i dywan.
>
> Wlasnie jestem w trakcie wypytywania jak to sie robi.

To masz tu jeszcze jedna taka :-))))

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=12694&o
b=0
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=13212&o
b=0
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=13211&o
b=0
http://community.webshots.com/user/orianashop

Zastanawiam sie jak cienkimi drutami trzeba by robic takie cuda. A koze
niektore sa nahaftowane?

Grazyna pelna podziwu

1. Data: 2003-11-06 05:57:13

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-11-05 at 10:38, an unknown sender wrote:
> [...]
> kolorystyka zawsze jest taka ostra bo o to we fraktalach chodzi.
> Podziwaim tylko te osobe za cierpliwosc w tych sweterkach.

A czemu ja nie mam maila z linkiem do fraktali? tylko odpowiedz? Ja
poprosze !!! Ja mam menrza - fana fraktali !!!

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-06 08:30:17

Od: "Sunnta" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

swetr jak swetr ale ten dywan taki bym sobie mogła zrobic ...... nawet
kolorystycznie by mi do mieszkania pasował
jakim ściegie by było go najlepiej robic

nefretete
jeszcze jedna prośba - xxx
DELFINKI - xxx - pomocy brak czesci schematu :o(((
[szydelko] Allegro-ładne
[xxx]cudne anioły-seria