[druty] dodawanie oczek

1. Data: 2005-12-27 12:18:29

Temat: [druty] dodawanie oczek
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Babeczki kochane,

Pomimo iż robótkuję od wieków, właśnie odkryłam u siebie dziury w wiedzy.
Chodzi mi o dodawanie oczek. W wielu angielskich opisach jest napisane, żeby
z 1 oczka robić 2. Jak to zrobić, żeby było ładnie? Mnie nie wychodzi tak,
jak na zdjęciach. Może to i oczywiste, ale ja do tej pory albo po prostu
narzucałam oczko, albo podnosiłam oczko z poprzedniego rzędu chwytając za
nitkę pomiędzy oczkami. To jednak nie wychodzi tak, jak na zdjęciach, bo u
mnie zawsze jest wtedy dziurka.
Macie gdzieś na zdjęciu kurs łopatą?

Joe

2. Data: 2006-01-05 12:31:31

Temat: Re: [druty] dodawanie oczek
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Joe wrote:

> [...]
>nitkę pomiędzy oczkami. To jednak nie wychodzi tak, jak na zdjęciach, bo u

Nie wiem czy to bedzie lopata, ale ja najpierw przerabiam dane oczko na
prawo, a nastepnie wbijam sie w nie jeszcze raz i przerabiam na lewo.
Dziury nie ma z tego.

Kot, napelniajac dzidzie mandarynkami, ciekawe kiedy peknie...

3. Data: 2006-01-05 12:43:00

Od: "małgorzata " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli łapiesz z dolnej nitki to ją skrzyżuj, albo złap dodatkowe oczko z oczka
rzedu ponizej, dziury nie bedzie :)
małgorzata

4. Data: 2006-01-05 22:14:52

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, dobre kobiety! Popróbuję.

Joe

[szydelko] Muminki?!?!
Ktoś szukał wzorów Heritage - nie mogę znaleźć, kto.
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
[Szydełko] Mam dwie lewe ręce i ....