druty,ile na szal?

1. Data: 2004-10-07 20:15:21

Temat: druty,ile na szal?
Od: "KasiaS" <n...@m...takiego.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny ile trzeba welny na szal?

1. Data: 2004-10-08 06:23:32

Temat: Re: druty,ile na szal?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"KasiaS" <n...@m...takiego.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:ck485m$4ib$1@atlantis.news.tpi.pl...
> dziewczyny ile trzeba welny na szal?

To zalezy od grubosci samej welny, dlugosci i szerokosci szalika jaka chcesz
zrobic jaki i wzoru. Na moj ostatni o dlugoscu 2 m i szer. ok. 20 cm, welna
420 m/100g, druty nr.3 zuzylam, robiony ciagle prawo ok 250 g, tzn. mialam 3
klebki po 100g i wyszedl z tego szal i rekawiczki. Tu go mozesz zobaczyc:
http://de.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/detail?
.dir=/90fe&.dnm=a191.jpg

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-10-08 06:59:23

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Biermann napisał:

wyszedl z tego szal i rekawiczki. Tu go mozesz zobaczyc:
> http://de.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/detail?
.dir=/90fe&.dnm=a191.jpg

Moniko!
Podziwiam twoje prace. Masz super pomysly!

Mialabym prosbe. Bardzo spodobala mi sie czapeczka i rekawiczki bez
palcow (Mutze). I nie tylko ksztalt ale przede wszytskim dobor welny i
kolorow. Czy moglabym ladnie poprosic Cie o schemat?
Zrobilabym corce.

Z gory serdecznie dziekuje

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-10-08 07:07:08

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bella napisał:

Przepraszam wyslalam na priv i wyslalo mi sie tez na grupe :(

1. Data: 2004-10-08 08:33:34

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann wrote:

> [...]
> klebki po 100g i wyszedl z tego szal i rekawiczki. Tu go mozesz zobaczyc:

Ja tam widze co najmniej 4 kolory :)

th.

1. Data: 2004-10-08 09:54:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 08 Oct 2004 10:33:34 +0200, Theli <g...@w...pl> wrote:

.dir=/90fe&.dnm=a191.jpg

>Ja tam widze co najmniej 4 kolory :)
>
>th.

bo to wyglada na skarpetkowa wloczke, taka (Regia?), ktora sie
sama we wzory a la Fair Isle uklada. sliczne to!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-10-08 09:58:16

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <g...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag news:416650DE.6B31891@wp.pl...
> Ja tam widze co najmniej 4 kolory :)
>
> th.

Ta welna jest tak farbowana, ze wychodza paski i zakardy:
http://tinylink.com/?dHDDHFSGsQ . Maja byla z tej "rodziny"
http://tinylink.com/?rOd7KRjabU

Pozdrawiam

Monika

1. Data: 2004-10-08 10:16:40

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann wrote:

> Ta welna jest tak farbowana, ze wychodza paski i zakardy:
> http://tinylink.com/?dHDDHFSGsQ . Maja byla z tej "rodziny"
> http://tinylink.com/?rOd7KRjabU

Super, u nas razcej ciezko jest dostac wloczke, ktora ma tak dlugie pasma w
jednym kolorze.
Jak melanz, to melanz, rownomiernie.

th.

1. Data: 2004-10-08 10:36:23

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schrieb im Newsbeitrag
> On Fri, 08 Oct 2004 10:33:34 +0200, Theli <g...@w...pl> wrote:
> bo to wyglada na skarpetkowa wloczke, taka (Regia?), ktora sie
> sama we wzory a la Fair Isle uklada. sliczne to!

Ta akurat to Socka Mexico, Regia to ta zielonkawa skarpeta w moim
albumie.Rozne firmy produkuja takie welny. Teraz wlasnie przerabiam nastepne
Socki Mexico, jak pofotografuje to dam znac.
Masz racje to taki uproszczony sposob na Fair Isle. Ja osobiscie kocham Fair
Isle a szczegolnie modele Alice und Jade Starmore.

Monika
z welna w szafie na prawdziwy Fair Isle :-)

1. Data: 2004-10-08 10:42:11

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Super, u nas razcej ciezko jest dostac wloczke, ktora ma tak dlugie pasma
> jednym kolorze.
> Jak melanz, to melanz, rownomiernie.

Tu w Niemczech jest od 2 lat (o ile sie dobrze orientuje) taka wloczka na
rynku, moze dotrze niedlugo do Polski.

Monika

[frywolitka] igłą
Nie umiem a chcę się nauczyć :)
DMC czy ANCHOR?
(inne) Sweterki dla dziecie - poradźcie :)))
pasja haftowania