druty - literka

1. Data: 2002-08-13 09:22:58

Temat: druty - literka
Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktoś ma może wzór, szablon do wyrobienia na drutach litery K,
próbuję coś sama stworzyć, ale jak na razie mnie to nie zadowala, a nie mogę
zawieść mojego bratanka, który sobie taki sweterek z literką zamówił :-)
pozdrawiam z nadzieją, że znów pomożecie :-)
Ewa

1. Data: 2002-08-13 15:38:56

Temat: Re: druty - literka
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toporek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mogę
> zawieść mojego bratanka, który sobie taki sweterek z literką zamówił :-)

Z kazdego alfabetu do krzyzykowania mozna skorzystac - moim zdaniem, mam
tylko jedna literke, wysylam na prv, moze ktos ma wiecej?

Elzbieta

1. Data: 2002-08-13 19:45:59

Od: "Klara" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się że można wykorzystać wzory XXX, wysylam na priv kilka
ciekawszych. Powodzenia

Klara

1. Data: 2002-08-14 08:32:30

Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki dziewczynki za wzory, teraz mam dylemat, który wzór wybrać :-))) ale
mam jeszcze trochę czasu na zastanowienie :-)
pozdrawiam
Ewa

Poratujcie...
Dobre wzorniki kolorów Anchor i DMC
[szydełkowanie] Jak zrobić kapelusik dla córeczki?
Uwaga Białostoczanki
frywolitki - druga lezka - nie mozliwe!!!!!!