[druty] mam problem

1. Data: 2003-09-23 14:59:54

Temat: [druty] mam problem
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Mam problem - chce zaczac robic sweterek na drutach, ale nie wiem 2
rzeczy:
1. Zrobilam probke wg opisu i zamiast 10 x 10 cm wyszlo mi 10 cm wys.,
ale 9 cm szerokosci (mierzylam poczatek i koniec - w srodku bylo
troche szerzej). Nosze rozmiar 36, a w opisie jest jeszcze na 38/40
(2 cm szerszy) i 42/44 (kolejne 2 cm szerszy). Z moich obliczeń wyszło,
że powinnam w takim razie robić wg tego najwiekszego rozmiaru, ale
boje sie, ze robotka sie rozciagnie i sweter wyjdzie za szeroki.
Dodam, ze jest to sweterek rozpinany, wiec nie chce, zeby wyszedl
z niego worek na kartofle :)
2. Drugi problem nie da sie opisac bez skanu opisu, wiec jesli
znajdzie sie jakas zyczliwa dusza, bardzo chetnie go podesle liczac na
Wasza pomoc w rozgryzaniu trudnych opisow literatury fachowej ;)

Pozdrowionka :)
Magda (Katowice)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-09-23 15:22:31

Temat: Re: [druty] mam problem
Od: "justyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajdzie sie jakas zyczliwa dusza, bardzo chetnie go podesle liczac na
> Wasza pomoc w rozgryzaniu trudnych opisow literatury fachowej ;)

Magda
pomogę Ci tylko napisz dokładnie jakie ci wychodzą wymiary, na jakich drutach
itd.jak tam jest w opisie, a najlepiej przyślij skan (albo jeśli robisz z
Sandry to powiedz który model) Posatram sie rozgryźć tylko jutro, ok? dziś nie
zdążę. Napisz na adres :
j...@a...com.pl
albo jeszcze jeśli masz gadu gadu to podeślij numer bo ja nie pamiętam teraz
swojego, nie jestem u siebie
pa

1. Data: 2003-09-23 16:40:15

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> boje sie, ze robotka sie rozciagnie i sweter wyjdzie za szeroki.
> Dodam, ze jest to sweterek rozpinany, wiec nie chce, zeby wyszedl

Prawdopodobnie masz ciensza welne niz w opisie, stad roznica w ilosci oczek
na Twoj rozmiar, a z wysokoscia czasami sie zdarza wlasnie tak, ze nie
pasuje, ale to nie problem, zrobisz po prostu inna ilosc rzedow:)

>Drugi problem nie da sie opisac bez skanu opisu, wiec jesli
> znajdzie sie jakas zyczliwa dusza, bardzo chetnie go podesle liczac na
> Wasza pomoc w rozgryzaniu trudnych opisow literatury fachowej ;)

Kiedys wspominalas o rozowym rozpinanym z ostatniej Sandry, jesli to ten -
pytaj bez skanu:)

Elzbieta

[inne]krówka
(xxx)krówki