(druty) pomoc dla tumana pilnie potrzebna

1. Data: 2004-10-26 10:12:57

Temat: (druty) pomoc dla tumana pilnie potrzebna
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze mnie wspomoc dobrze opisanymi wozorami sciegow na druty ?

--
skrzacik
Dogs think they're human...

1. Data: 2004-10-26 10:31:20

Temat: Re: (druty) pomoc dla tumana pilnie potrzebna
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

przylec na kawe to ci pokaze naocznie......z tluczkiem w lapie.......
:)))

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-26 10:34:39

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialam dodac ze mam knige z obrazkowymi schematami wzorow w ilosci 230
sztuk
hihihihi
z ksiazki nie korzystam...hihihihihi

1. Data: 2004-10-26 10:52:27

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

o jeżu, nie mam takiego duzego wiadra..............
nie mwm w ogole wiadra!!!!!!!!!!!!!
bedziesz pic z miednicy?????????

1. Data: 2004-10-26 10:53:27

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> przylec na kawe to ci pokaze naocznie......z tluczkiem w lapie.......
> :)))
>
> pozdrawiam
>
> Ewa (Kraków)

jasne, czy ja wygladam na samobojce? :)

skrzacik w ciezkim strachu przed tluczkiem

1. Data: 2004-10-26 10:54:43

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapomnialam dodac ze mam knige z obrazkowymi schematami wzorow w ilosci
> [...]

kusisz! nie wykluczone ze skusisz, ale dopiero jutro.
szykuj wiaderko z woda bo przyjade rowerem, a bede jechac z ronda
czyznskiego :)

skrzacik

1. Data: 2004-10-26 11:14:37

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>o jeżu, nie mam takiego duzego wiadra..............
> nie mwm w ogole wiadra!!!!!!!!!!!!!
> bedziesz pic z miednicy?????????
> hihihihi
> pozdrawiam
>
> Ewa (Kraków)

moge nawet z wiadra :)

skrzacik

ps. posialam gdzies telefon do ciebie mozesz numerek na priva wyslac?

1. Data: 2004-10-26 13:01:46

Od: "Elżbieta" <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik"

> czy ktos moze mnie wspomoc dobrze opisanymi wozorami sciegow na druty ?

Szukasz czegos konkretnego?

Elzbieta

1. Data: 2004-10-26 13:33:41

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukasz czegos konkretnego?
>
> Elzbieta

hajeczka, dawnom cie nie widzila i od razu mi sie micha do ciebie smieje :)

szukalam najpierw opisu jak sie robi sciagacz angielski, ale to juz dzieki
a&e wiem, a teraz chce jeszcze popatrzec na wzorki, moze cos sie na mnie
'rzuci'.
jak wrzucilam w google 'sciegi' oraz 'wzory sciegow' to mi sie glowne
ksiazki na allegro pokazaly.

skrzacik poszukiwacz

1. Data: 2004-10-26 16:12:57

Od: "Elżbieta" <tomella@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik"

> [...]
> 'rzuci'.
> jak wrzucilam w google 'sciegi' oraz 'wzory sciegow' to mi sie glowne

Też się ucieszyłam, jak zobaczyłam Ciebie po dłuuuugiej przerwie:) Może coś
znajdę:)
W kioskach jest nowe wydawnictwo Burdy z serii: 'Druty i oczka' - kiedys je
bardzo reklamowałam na grupie:)), w nowym zeszycie jest powtórka z I i II
części, podstawy i ściegi też. Jeśli planujesz dłuższą przygodę z drutami,
na pewno się przyda.

Elżbieta

papierowe drobiazgi
[patchwork] co na poczatek?