[druty]poszukuję męskiego rozpinanego swetra

1. Data: 2004-12-26 18:03:42

Temat: [druty]poszukuję męskiego rozpinanego swetra
Od: "szprytka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Waszej pomocy moja córcia chodzi już w moim pierwszym sweterku (tzn
zrobionym przeze mnie) następny już w robocie a ja dostałam zamówienie na
rozpinany sweter dla taty. Może coś macie w swoich zbiorach, najlepiej z
opisem polskim, bo ja początkująca i muszę mieć kawę na ławę.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Martyna

1. Data: 2004-12-29 14:55:30

Temat: Re: [druty]poszukuję męskiego rozpinanego swetra
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szprytka" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozpinany sweter dla taty. Może coś macie w swoich zbiorach, najlepiej z
> opisem polskim, bo ja początkująca i muszę mieć kawę na ławę.

http://www.gazeta.pl/usenet/

Może tutaj coś znajdziesz :
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24724
Niestety po radziecku :(
Aga

1. Data: 2004-12-29 14:56:38

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga z Tychów" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "szprytka" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> http://www.gazeta.pl/usenet/
>
> Może tutaj coś znajdziesz :
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24724
> Niestety po radziecku :(
> Aga
>
> Hhehe... nawet nie po radziecku, tylko po polsku :)
Powodzenia
Aga

1. Data: 2004-12-29 20:03:50

Od: "szprytka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Są tam dwa fajne swetry, ale niestety bez pełnego opisu. To na moje
umiejętności troszkę za mało. Szkoda mi tego granatowego, właśnie ten bym
zrobiła gdybym miała opis
Pozdrawiam
Martyna

1. Data: 2004-12-30 07:27:05

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szprytka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moje
> umiejętności troszkę za mało. Szkoda mi tego granatowego, właśnie ten bym

A który dokładnie model masz na myśli? Mam w domu kilka Sandr z męskimi
swetrami, zapewne z którejś z nich pochodzi ten model.

Kasia

1. Data: 2004-12-30 08:18:33

Od: "Martyna H" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A który dokładnie model masz na myśli? Mam w domu kilka Sandr z męskimi
> swetrami, zapewne z którejś z nich pochodzi ten model.
>
> Kasia

Chodzi mi o ten granatowy nr 3 i beżowy nr 9. Ale jeśli byś znalazła jeszcze
jakieś inne rozpinane to chętnie zobaczę, może coś się przyda
Z góry dziękuję
Martyna

1. Data: 2004-12-30 19:03:36

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martyna H" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jeszcze
> jakieś inne rozpinane to chętnie zobaczę, może coś się przyda

http://www.gazeta.pl/usenet/

Też mam jakieś Sandry z męskimi swetrami ale niestety nie dysponuję
skanerem. Chyba że coś wymyślę to podrzucę Ci na priva, ale może to trochę
potrwać. Bardzo Ci się spieszy??
Pozdrawiam i życze powodzenia w poszukiwaniach
Aga

Lanarte zwierzaki
[szydełko] kaszkiet - szukam
Aniolki