druty-proszę o radę

1. Data: 2005-09-29 13:16:57

Temat: druty-proszę o radę
Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

mam problem.chciałbym zrobić łatę na drutach,taki ''naleśnik'' ,wykończony
dookoła ściągaczem.i nie wiem jak zacząć i czy to w ogóle wyjdzie?musi być na
drutach ,a nie na szydle.może któraś z was będzie umiała mi pomóc?będe
wdzięczna.

pozdrawiam/paprocia

2. Data: 2005-09-29 13:23:02

Temat: Re: druty-proszę o radę
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

paprocia napisał(a):
> [...]
> drutach ,a nie na szydle.może któraś z was będzie umiała mi pomóc?będe

znaczy takie kolko okragle ???
to musisz zaczac od 3 oczek i stopniowo symetrycznie dodawac tak zeby
wychodzilo kolko a pozniej tyle samo odejmowac zeby zostalo tyle ile
zrobilas oczek na poczatku.
Tak bym ja zrobila :)
a potem z tych brzegowych oczek zrobic oczka do sciagacza.

pozdrawiam

Justyna

3. Data: 2005-09-29 14:16:08

Temat: Re: druty-proszę o rad
Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna zapomniala dodac ze do tego trzeba kapletu drutow do robienia
skarpet czyli 5 i tak jak w serwetach na drutach nabierasz najpierw oczka na
szydelku rozkladasz na druty i przerabiasz jesli nadal nie wiesz jak pisz na
gg

--
Marzena
www.robotki.police.pl

4. Data: 2005-09-29 14:19:23

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena napisał(a):
> [...]
> szydelku rozkladasz na druty i przerabiasz jesli nadal nie wiesz jak pisz na

wcale nie zapomnialam dodac!!!!

ja bym to robil normalnie na tych z zylka. nienawidze 5 drutow i miesza
mi sie jak sie na nich robi!!!

a dlaczego sadzisz ze tego nalesnika nie daloby sie normalnie zrobic? na
5ciu imo wyszlaby rura a nie nalesnik :D

pozdrawiam
Justyna

5. Data: 2005-09-29 14:26:45

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chce sie czepiac ale w swoim zyciu zrobilam kilkadziesiat obrusow na
drutach i nie wyobrazam sobie jak mozna 3 oczka przerabiac odrazu na drutach
z zylka no ale co kraj to obyczaj :) ja dopiero gdy robota ma z 20cm
przekladam na drut z zylka paprocia musi sprobowac i tak i tak w zaden
sposob nie chcialam cie urazic

6. Data: 2005-09-29 14:50:51

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena napisał(a):
> [...]
> z zylka no ale co kraj to obyczaj :) ja dopiero gdy robota ma z 20cm
> przekladam na drut z zylka paprocia musi sprobowac i tak i tak w zaden

wiesz
ja sie tez nie chce czepiac - ale po grzyba co chwile zmieniac druty ?
zwlaszcza ze mam rozne grubosci a z przyzwyczajenia uwielbiam z zylka
robic :)
na jakich zaczynam na takich koncze :))))

NIE URAZILAS!!!
pozdrawiam
Justyna

7. Data: 2005-09-29 18:09:43

Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze sie obie nie rozumiecie :)
Marzena pisze jak zrobic kolo od srodka na zewnatrz a Juztyna jak zrobic kolo
od dolu do gory :)
Pozdrawiam
Aga(Londyn-pogoda nie najgorsza)

8. Data: 2005-09-30 05:35:39

Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za rady
spróbuje na 2 sposoby.mam nadzieję, że mi cos z tego wyjdzie.

pozdrawiam/paprocia

9. Data: 2005-09-30 10:42:36

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> Mysle, ze sie obie nie rozumiecie :)
> Marzena pisze jak zrobic kolo od srodka na zewnatrz a Juztyna jak zrobic kolo
> [...]
hiihhi
no a ja nigdy bym sobie tak nie utrudniala z kolkiem :))))
dlatego nie zrozumialam

dziekuje za wyjasnienia

Justyna [deszczowo oj deszczowo... a w Tatrach snieg.... a w warszawie
zacmienie slonca przez ksiezyc..]

[szydełko] sukienki ślubne
[xxx] disney dla dziecki
szydełkowe rzeźby