(druty) suwak

1. Data: 2005-02-21 20:49:21

Temat: (druty) suwak
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie babeczki,
właśnie machnęłam pierwszy sweterek z przodu rozpinany na suwak. i niestety
pojawił się problem... jak wszywacie suwak do w miarę grubego sweterka? na
maszynie , ręcznie? troszkę zgłupiałam :-))

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)
p.s. sweterek dla mojej 16letniej cielęciny, córki znaczy. nareszcie raczyła

1. Data: 2005-02-21 20:59:38

Temat: Re: (druty) suwak
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pojawił się problem... jak wszywacie suwak do w miarę grubego sweterka? na
> maszynie , ręcznie? troszkę zgłupiałam :-))

Jest z tym trochę roboty :) Ja przyszywałam w ręku do samej krawędzi swetra,
a potem na lewej stronie grubą igłą i tą samą wełną obrębiłam zamek-żeby nie
odstawał, takim ściegiem z wałeczkiem jak się robi richelieu. Jak chcesz
zapraszam na priv-mogę podesłać zdjęcie tego swetra, kawałek widać.

> p.s. sweterek dla mojej 16letniej cielęciny, córki znaczy. nareszcie
raczyła
> się zgodzić żebym jej coś wydziurdziała :-)

Hiehie, moja cielęcina ma dopiero 6 lat i z radością nosi co mamusia
wyprodukuje (osatnio sweter i skarpety)

Pozdrawiam
Ola z Gdańska

1. Data: 2005-02-21 21:01:47

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monia" <m...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> pojawił się problem... jak wszywacie suwak do w miarę grubego sweterka? na
> maszynie , ręcznie? troszkę zgłupiałam :-))

Ja wszywam zawsze recznie. Najpierw dokladnie rowno przypiac szpilkami i
dalej jazda igla i nitka i sciegiem za igla (chyba tak to sie nazywa),
pozniej przyczepiam tez brzeg zamka.

Monika (Hannover)

1. Data: 2005-02-21 21:04:43

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

straszne dzieki... a juz myslalam, ze mozna jakos szybciej :-(((

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

1. Data: 2005-02-21 22:22:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Feb 2005 21:49:21 +0100, "Monia" <m...@a...pl>
wrote:

>witajcie babeczki,
>w?a?nie machn??am pierwszy sweterek z przodu rozpinany na suwak. i niestety
>pojawi? si? problem... jak wszywacie suwak do w miar? grubego sweterka? na
>maszynie , r?cznie? troszk? zg?upia?am :-))

tu jest krotka instrukcja w obrazkach - kliknac na male obrazki i
pokaza sie wieksze wersje

szyty zamek na maszynie

http://www.chicknits.com/ttizipper.shtml

Pierz

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-22 06:37:36

Od: aniamys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-02-21 21:49, Użytkownik Monia napisał:
> [...]
> pojawił się problem... jak wszywacie suwak do w miarę grubego sweterka? na
> maszynie , ręcznie? troszkę zgłupiałam :-))

A ja właśnie wszywam na maszynie , właściwie to cały sweter zszywam
maszynowo , ponieważ nie cierpię tego robić.

1. Data: 2005-02-22 12:06:14

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"aniamys" <a...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Dnia 05-02-21 21:49, Użytkownik Monia napisał:
> A ja właśnie wszywam na maszynie , właściwie to cały sweter zszywam
> maszynowo , ponieważ nie cierpię tego robić.

...dlatego robie teraz swetry dodokola i dorabiam rekawy :-)

Monika (hannover)

1. Data: 2005-02-22 16:27:26

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja właśnie wszywam na maszynie , właściwie to cały sweter zszywam
> maszynowo , ponieważ nie cierpię tego robić.

Jak to robisz? Podkladasz cos pod te szwy? Bo suwak to i ja wszywalam na
maszynie, ale na szwy nie mialam pomyslu, wydawalo mi sie ze dzianiny
maszyna nie pociagnie.

Pozdrawiam,
Joe
co tez nienawidzi zszywac swetrow...

1. Data: 2005-02-22 17:05:58

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Joe wrote:

> Jak to robisz? Podkladasz cos pod te szwy? Bo suwak to i ja wszywalam na
> maszynie, ale na szwy nie mialam pomyslu, wydawalo mi sie ze dzianiny
> maszyna nie pociagnie.

Moja Mama twierdzi, ze mozna wlozyc sweter midzy dwie warstwy cienkiego
papieru, ale jeszcze nie probowalam... Swetry zszywac moge, znacznie
gorzej idzie mi przyszywanie guzikow ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-02-22 17:06:28

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Joe wrote:

> Jak to robisz? Podkladasz cos pod te szwy? Bo suwak to i ja wszywalam na
> maszynie, ale na szwy nie mialam pomyslu, wydawalo mi sie ze dzianiny
> maszyna nie pociagnie.

Moja Mama twierdzi, ze mozna wlozyc sweter miedzy dwie warstwy cienkiego

xxx pytanie techniczne
/szydełko/ gazety z ciuszkami
[Szydelko] Filet i problem
Nowe fotki - zapraszam do mojego albumu