druty sweterek

1. Data: 2006-06-23 07:08:58

Temat: druty sweterek
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Czy moze ktoras z was robila ten sweterek i z jakiej wloczki:
http://glinki.com/?l=2h72s3

i posiada moze schemat (najlepiej po polsku )

Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2006-06-23 07:40:38

Temat: Re: druty sweterek
Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy moze ktoras z was robila ten sweterek i z jakiej wloczki:
> http://glinki.com/?l=2h72s3
>
> i posiada moze schemat (najlepiej po polsku )

'Pa ruski' jest tutaj

http://glinki.com/?l=gx3fwe

w opisie podano również rodzaj włóczki

Pozdrawiam
Sinka

3. Data: 2006-06-23 08:10:06

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 'Pa ruski' jest tutaj
>
> http://glinki.com/?l=gx3fwe
>
> w opisie podano również rodzaj włóczki
>
> Pozdrawiam
> Sinka

No tak ale ja wogole nie znam rosyjskiego :((((( i sobie nie poradze.
Magda

4. Data: 2006-06-23 09:35:54

Od: "małgorzata " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomogę Ci tylko co do włóczki-potrzebujesz włóczkę o składzie 50% bawełny, 50%
wiskozy 110m /50gram. Na schemacie masz górę tyłu(oznaczony jako 1) i przódu
(oznaczony jako 2-zaznaczono na nim ażurowy wzór w szpic) to wszystko jest na
jednym arkuszu, a poniżej rękaw-rozrysowane co do oczka.
Mogę przetłumaczyć Ci jeszcze ażurowy wzór, ale napewno ktoś ten sweterek robił
Małgorzata

5. Data: 2006-06-23 10:25:14

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednym arkuszu, a poniżej rękaw-rozrysowane co do oczka.
> Mogę przetłumaczyć Ci jeszcze ażurowy wzór, ale napewno ktoś ten sweterek

Dziekuje Ci bardzo. Jesli mozesz to bardzo prosze napisz opisz mi scieg
azurowy.
Czy tyl jest taki sam jak przod ??
Magda

6. Data: 2006-06-23 11:36:31

Od: "małgorzata " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli wytrzymasz do jutra to opiszę Ci go dokładniej,teraz mam małe urwanie
głowy. Jaki rozmiar potrzebujesz?
Małgorzata

7. Data: 2006-06-23 14:00:08

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

małgorzata napisał(a):
> Jeśli wytrzymasz do jutra to opiszę Ci go dokładniej,teraz mam małe urwanie
> głowy. Jaki rozmiar potrzebujesz?
> Małgorzata

Jam mam rozmiar 38/40 (dosc spory biust :)
Bylabym bardzo wdzieczna za przetlumaczenie.

Pozdrawiam
Magda

(OT) ...moja kochana psinka :)
[xxx] Nadmorskie i morskie pejzaze( dla ochłody)
[xxx] Orientalne
[xxx] letnie stokrotki i maczki
xxx - Prośba o schemat