[druty] sweterek pomocy!!!

1. Data: 2005-05-09 06:05:04

Temat: [druty] sweterek pomocy!!!
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=77176&PhotoID=710064

czesc dziewczyny
pokazalam ten sweterek siostrze - i ona mowi mi ze ona to chce!!

opis jest pa ruski - moj maz sie zbiesil i tlumaczyc nie chce - i o ile
wzor to jakos sobie poradze - to z czego to sie takie cos robi ??

pomozecie?
Justyna

2. Data: 2005-05-09 07:53:14

Temat: Re: [druty] sweterek pomocy!!!
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=77176&PhotoID=710064

> wzor to jakos sobie poradze - to z czego to sie takie cos robi ??

Z włóczki Bouton d'Or, typu Mango, jak ponizej:
http://www.fiber2yarn.com/custom/bouton.htm
http://www.knitntyme.com/Shop.asp?ChangeSearch=True&
Category=13

Elżbieta

3. Data: 2005-05-09 09:01:52

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje Ci za te informacje
moglabys jeszcze spojrzec na te tabelke w tym obrazku i rozjasnic mi o
co chodzi z tymi numerkami ??
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=77176&PhotoID=710060

z gory dziekuje

juz mniej zdenerwowana Justyna

4. Data: 2005-05-09 10:22:54

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <

> moglabys jeszcze spojrzec na te tabelke w tym obrazku i rozjasnic mi o
> co chodzi z tymi numerkami ??

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=77176&PhotoID=710060

Napisali, że włoczki Mango o nrze koloru 50 (biały) na rozm. 34/36 trzeba 6
motków (one po 50g), na rozm. 38/40 trzeba 7 motkw, na rozm. 42/44 tzreba 8
motków, niżej są propozycje z innej włoczki (Flash, Dune), ale tyle samo
trzeba wziąć, no i trochę niebieskiego trzeba.

Elżbieta

5. Data: 2005-05-09 10:27:25

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> motków, niżej są propozycje z innej włoczki (Flash, Dune), ale tyle samo
> trzeba wziąć, no i trochę niebieskiego trzeba.

baaaaaaaaaardzo ! Ci dziekuje !! :))))
pozdrowienia
Justyna

6. Data: 2005-05-09 21:01:41

Od: "Kasia79" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja właśnie ją robię z Sonaty, wychodzi ładnie. Chwilowo mam przerwę, bo
brakło mi włóczki i nie mogę dokupić w tym kolorze, ale mam nadzieję ,że w
końcu mi się uda, bo został mi tylko rękaw do zrobienia, no i wykończenie.
Ja ją robię troszkę dłuższą, i bez tego paska na dole robionego szydełkiem,
tylko wykończę wachlarzykami, tak jak rękawy.
Miałam 3 motki po 10 dkg, i z tego wyszedł przód, tył i jeden rękaw.Troszeczkę
zostało jeszcze na kawałeczek drugiego rękawa. Muszę jeszcze dokupić dwa
motki, jeden pójdzie na rękaw, a troszeczkę drugiego na wykończenie dekoltu i
rękawów .
Więc mnie wyjdzie na mój ok 45 dkg, z tym że ja robie dłuższy trochę, tak
prawie do połowy biodra. Ale jeśli miałaby być taka długość jak na zdjęciu, to
spokojnie starczy 40 dkg.

7. Data: 2005-05-10 05:15:59

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia79 napisał(a):
> [...]
> prawie do połowy biodra. Ale jeśli miałaby być taka długość jak na zdjęciu, to

o wlasnie :)) z nieba mi spadasz
czy ta Sonata ma wyglad podobny? bedzie to takie lekkie na lato? Moja
siostra jest powazna biznesłoman - nie tak jak ja - kura domowa - i nie
moge jej zrobic czegos czego pozniej nie bedzie chciala nosic :)))))
I wlasnie rowniez zazyczyla sobie te bluzeczke nieco dluzsza...
a czy Ty wykroj do niej masz? czy tylko tak na oko robisz?
bo szczerze mowiac ja wykroju do niej nie znalazlam - a opis mam tylko
"pa ruski" :/

pozdrowienia
Justyna

8. Data: 2005-05-10 12:54:45

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do tego sweterka schemat, wyślę Ci go , ale dopiero wieczorkiem.
> Pozdrawiam
> Kasia

wielkie dzieki !! :)))

Justyna

9. Data: 2005-05-10 12:55:00

Od: "Kasia79" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a czy Ty wykroj do niej masz? czy tylko tak na oko robisz?
> bo szczerze mowiac ja wykroju do niej nie znalazlam - a opis mam tylko

Mnie się bardzo dobrze robi z Sonaty, i wychodzi bardzo podobnie jak na
zdjęciu. Musisz sobie po prostu może jeszcze iść do sklepu i ją pomacać, ale
jak na mój gust ona pasuje do tego sweterka bardzo dobrze.
Mam do tego sweterka schemat, wyślę Ci go , ale dopiero wieczorkiem.
Pozdrawiam
Kasia

XXX-link
tak będzie lepiej