[druty/szyd.]ciuszki dla wcześniaków

1. Data: 2003-11-07 09:48:57

Temat: [druty/szyd.]ciuszki dla wcześniaków
Od: "justyna" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś miałby chęć dołączyć się do mnie robiąc na drutach/szydełku maleńkie
rzeczy dla wcześniaków, Klinikę Patologii Noworodka IMID w Wa-wie na Kasprzaka
(można ofiarować różne rzeczy nie tylko ubranka) to ucieszę się bo ja właśnie
robię takie rzeczy i radośnie powitam chętne robótkowiczki. Teraz im coś
zawiozę po długim weekendzie.
Służę wieloma wzorami - to są naprawdę maleńkie rzeczy, jak dla lalki baby born.

(myślę że w innych miejscowościach jest podobne zapotrzebowanie)

pozdr. justyna

1. Data: 2003-11-07 10:05:15

Temat: Re: [druty/szyd.]ciuszki dla wcześniaków
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Służę wieloma wzorami - to są naprawdę maleńkie rzeczy, jak dla lalki baby
born.

Mozna wzory prosić na priva?

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

wejdź, zobacz, zagłosuj jeśli Ci się podoba :o)))
http://www.konkurs.canon.pl/index.php?s=2802&PHPSESS
ID=cab8a358c52840a20662e

1. Data: 2003-11-07 10:54:56

Od: "Kasia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę też prosić o wzory? Z góry dziękuje.

Kasia

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> napisał w
wiadomości news:bofqm2$qo8$1@news.onet.pl...

1. Data: 2003-11-07 12:16:39

Od: "karolinka" <k...@i...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyna" napisał w wiadomości

> <ciach>robiąc na drutach/szydełku maleńkie
> rzeczy dla wcześniaków, Klinikę Patologii Noworodka IMID w Wa-wie na
Kasprzaka
> (można ofiarować różne rzeczy nie tylko ubranka)

w sumie nigdy o tym nie pomyślałam, a to moim zdaniem (i pewnie nie tylko)
świetny pomysł..Jestem pod wrażeniem :)

>Teraz im coś zawiozę po długim weekendzie.

:)))))

> Służę wieloma wzorami - to są naprawdę maleńkie rzeczy, jak dla lalki baby
born.
Tu odezwę się priv, bo oczywiście się przyłączam :)

> (myślę że w innych miejscowościach jest podobne zapotrzebowanie)
No właśnie zaczynam szukać w moim mieście, a jak się nie uda do wyślę do
Wawki :))

Pozdrawiam,
karolinka (Monika, 3miasto) cała zafascynowana i pełna zapału do tego
pomysłu:)

1. Data: 2003-11-07 13:00:52

Od: "Hanusia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a coś więcej możesz napisać o tym przekazywaniu ciuszków?
jak to zorganizować technicznie

i bardzo chętnie się przyłączę
proszę wyślij wzorki na priva.
Hania

1. Data: 2003-11-07 14:07:26

Od: "justyna" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a coś więcej możesz napisać o tym przekazywaniu ciuszków?
> jak to zorganizować technicznie

Myślę że umówimy się jak będzie coś do przekazania, pewnie zbierzemy rzeczy do
tzw. kupki i sie zawiezie do szpitala. Ja np. mogę pojechać po pracy (chociaż
oni wolą od 8-15 ale ja wtedy pracuję).
Proponuję zdzwonić się jak będziemy miały coś konkretnego... mój nr 0503-068-
325 lub gg 2998739

justyna

1. Data: 2003-12-05 10:06:49

Od: "Adrianna" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Służę wieloma wzorami - to są naprawdę maleńkie rzeczy, jak dla lalki baby
>born.
>
>(myślę że w innych miejscowościach jest podobne zapotrzebowanie)
>
>pozdr. justyna

Bardzo chętnie sie przyłączę. Poprosze o kilka wzorkó na priv. Pozdrawiam
Adrianna
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-05 10:31:45

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@k...com.pl> napisał w wiadomości

> Bardzo chętnie sie przyłączę. Poprosze o kilka wzorkó na priv.
Pozdrawiam
> Adrianna

Wzorki są na stronie Justyny, a konkretnie:
http://www.mojeswetry.com/wczesniak.html
Aneczka (Kraków)

zeszyty Sandry
+++ Wełnę Podhalańską Kupię 90 KG +++