[druty+szydelko] Najnowszy Voque

1. Data: 2006-03-19 10:07:09

Temat: [druty+szydelko] Najnowszy Voque
Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak Wam sie podobaja wzory z najnowszego wiosenno-letniego Voque'a?
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=123280
Pozdrawiam
Pusia
PS.Jakby ktos potrzebowal namiary na zassanie calego pisma,prosze o
zgloszenie na priv.

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata( Bialystok a czasami Strasbourg)
********
http://glinki.com/?l=y0bqzi INTERLADY 1
http://glinki.com/?l=owyczp INTERLADY 2
http://glinki.com/?l=muw0xi INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=xg7pg5 INTERLADY 4 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=rfzanz INTERLADY 5 (Jan Pawel II )
http://glinki.com/?l=npviyo INTERLADY 6 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=v5rbg5 Francuskie klimaty

2. Data: 2006-03-19 13:02:27

Temat: Re: [druty+szydelko] Najnowszy Voque
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia (InterLady) napisał(a):
> Jak Wam sie podobaja wzory z najnowszego wiosenno-letniego Voque'a?
> http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=123280

slicznosci na wiosne, ktorej kurka wodna jak nie ma tak nie ma :-/
Zwrocilam uwage zwlaszcza na te 3 modele:
http://tinyurl.com/l6kre
http://tinyurl.com/fgb86
http://tinyurl.com/h8nx8

> PS.Jakby ktos potrzebowal namiary na zassanie calego pisma,prosze o
> zgloszenie na priv.

czy to moze oznacza ze jestes posiadaczka rowniez schematow?
pewnie nie - czuje ze w tym pisemku tylko laskocza oczy :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

3. Data: 2006-03-19 13:12:50

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie nie - czuje ze w tym pisemku tylko laskocza oczy :-)

To zle czujesz hihihi bo laskocza rowniez raczki do roboty poprzez opisy
:-))))
Pusia

4. Data: 2006-03-19 18:39:21

Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu ja bardzo proszę o opisy i jeśli mozna całe pisemko!
Przepiękne są te modele!!

Użytkownik "Pusia (InterLady)" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dvjlcb$o5r$1@news.onet.pl...

5. Data: 2006-03-19 19:04:00

Od: "Dorota " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu, czy ja takze moge prosic o schematy na dwa rozppinane sweterki?

6. Data: 2006-03-19 20:20:10

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota " <

> Pusiu, czy ja takze moge prosic o schematy na dwa rozppinane sweterki?

*******

Dziewczyny piszcie na priva !!!

--
Ania K :-)

****
http://www.anavilma.prv.pl
http://www.anavilma1.prv.pl

7. Data: 2006-03-20 08:09:02

Od: "Iwona" <k...@k...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również bradzo pieknie się uśmiecham do Pusi w sprawie schemacików do tych
śliczności:)
Pozdrawiam i czekam na odpowiedż.
Iwona

8. Data: 2006-03-20 18:02:54

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona napisał(a):
> Ja również bradzo pieknie się uśmiecham do Pusi w sprawie schemacików do tych
> śliczności:)

Dziewczyny prosciej pisac na priv!

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

9. Data: 2006-03-20 18:18:43

Temat: Re: Najnowszy Voque
Od: "Annai" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy moge zatem prosic o namiary na priv??

Pozdrawiam

Anka

10. Data: 2006-03-20 18:47:34

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annai wrote:
> Czy moge zatem prosic o namiary na priv??

Prywatny adres Pusi masz w nagłówku maila od niej (pierwszy mail w tym
wątku).

Pozdrawiam
Bea

Decoupauge - Bielsko-Biała
xxx schematy
Do Ślązaczek i nie tylko - żółty kurczak
Kordonki w Lidlu
XXX Linki