[druty/szydelko] beret meski jeszcze raz....

1. Data: 2005-02-13 11:05:32

Temat: [druty/szydelko] beret meski jeszcze raz....
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
pytalam juz kiedys o wzor na beret meski ale oprocz Moniki (dziekuje pieknie!) nie
dostalam
odpowiedzi...Czy na prawde zadna z Was nie robila nakrycia glowy dla swojej drugiej
polowy...?!
Chodzi mi o jednokolorowy beret nie bedacy nalesnikiem....
NB. szukalam w sklepach z wzorami firm typu Sirdar/Wendy etc i nie bylo...
Wystarczy mi wiadomosc gdzie mozna kupic wzor!
Anna zdesperowana....
O.C_P

1. Data: 2005-02-13 17:49:48

Temat: Re: [druty/szydelko] beret meski jeszcze raz....
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):
> [...]
> NB. szukalam w sklepach z wzorami firm typu Sirdar/Wendy etc i nie bylo...
> Wystarczy mi wiadomosc gdzie mozna kupic wzor!

A ja sie spytam z ciekawosci: ile twoja druga polowa ma lat i w jakim
mniej wiecej stylu sie ubiera? Bo jakos nie moge wyobrazic sobie
mezczyzny w recznie robionym berecie, z wyjatkiem dwoch przypadkow:
brazowy wiekowy beret dla 70-latka pantoflarza albo
zolto-zielono-czerwony rastafarianski. Ale chyba nie o takie pytasz.

th.

1. Data: 2005-02-14 08:34:40

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> [...]
> brazowy wiekowy beret dla 70-latka pantoflarza albo
> zolto-zielono-czerwony rastafarianski. Ale chyba nie o takie pytasz.

E, niekoniecznie. Wczoraj widziałam właśnie świetnego faceta w tramwaju.
Oczu nie mogłam oderwać- koło 30tki, długi, czarny płaszcz, spodnie od
garnituru, długi czarny ręcznie robiony szalik fantazyjnie zamotany i
beret, też czarny, chyba robiony na drutach (nie znam się aż tak, ale
chyba tylko na drutach można uzyskać taki efekt jakby karbowania). Tylko
buty miał koszmarne, a poza tym to wyglądał fantastycznie.

Pozdrawiam
Ania I.

1. Data: 2005-02-14 13:06:37

Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai <> napisał(a):

&gt; E, niekoniecznie. Wczoraj widziałam właśnie świetnego faceta w tramwaju.
&gt; Oczu nie mogłam oderwać- koło 30tki, długi, czarny płaszcz, spodnie od
&gt; garnituru, długi czarny ręcznie robiony szalik fantazyjnie zamotany i
&gt; beret, też czarny, chyba robiony na drutach (nie znam się aż tak, ale
(...)
No to o takim samym berecie mowimy. Tez widzialam, ale jak to sie robi?
Nie zaczepie przeciez obcego mezczyzny na ulicy, zreszta i tak pewnie nie bedzie
wiedzial, bo kupila/robila ....mama/babcia/zona... niepotrzebne skreslic :-)))
Jesli chodzi o wiek i styl : nieco wiecej niz 30 i duzo mniej niz 70; elegancko
ubrany
dbam o to (samochwala...).
Wloczka jest czarna i dostal ja w prezencie, z przykazaniem dla mnie (!!!) zebym to
ja ten
niesczesny beret zrobila!
Uff...
Anna
O.C_P

1. Data: 2005-02-14 13:15:29

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):

> No to o takim samym berecie mowimy. Tez widzialam, ale jak to sie robi?

Nie widzialam, nie pomoge, ale nastepnym razem robic zdjecia takim cudom
natury ;) po co te komorki macie?

> Nie zaczepie przeciez obcego mezczyzny na ulicy, zreszta i tak pewnie nie bedzie
> wiedzial, bo kupila/robila ....mama/babcia/zona... niepotrzebne skreslic :-)))

Jasne, ze zaczepiac, jak mama czy babcia robily, to pol biedy, gorzej z
zona, ale przeciez nie masz zamiaru podrywac (a jak sie okaze, ze wzor z
sieci sciagnela? ) A jak kupny, to chyba powie gdzie ;)

th

1. Data: 2005-02-14 13:33:56

Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <g...@w...pl> napisał(a):

&gt; Anna napisał(a):
&gt;
&gt; > No to o takim samym berecie mowimy. Tez widzialam, ale jak to sie robi?
&gt;
&gt; Nie widzialam, nie pomoge, ale nastepnym razem robic zdjecia takim cudom
&gt; natury ;) po co te komorki macie?
Przepraszam ale czegos nie rozumiem, jakie komorki - mowa byla chyba o berecie?
Nie wiem o co tu chodzi?
Czy moglabys mi wytlumaczyc?
Troche skonfundowana
Anna
O.C_P

1. Data: 2005-02-14 13:37:23

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):

> Przepraszam ale czegos nie rozumiem, jakie komorki - mowa byla chyba o berecie?

Telefonu komorkowego z aparatem fotograficznym :) widzisz cudo w
berecie, klikasz fotke i wrzucasz na grupe :)

th

1. Data: 2005-02-14 13:46:34

Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <napisał(a):
(...)

&gt; Telefonu komorkowego z aparatem fotograficznym :)
wiesz, ja czegos takiego nie posiadam...i jest to kwestia wyboru, nie braku funduszy.
Po prostu sa to najczesciej kradzione telefony! Moj ma 5 lat i jest niezniszczalny -
ale
jest tylko telefonem...
A wracajac do beretu......
;-))))))
Pozdrawiam serdecznie
Anna
O.C_P
(P.S. wez prosze poprawke na to ze Ciotka Paszczaka a. jest sedziwa b. nie mieszka w
Polsce;
i pewne okreslenia nie sa mi znane).

allegro - włóczka
atomówki