[druty,szydelko] sweterek z kapturkiem dla chlopca-szukam

1. Data: 2004-10-14 07:56:06

Temat: [druty,szydelko] sweterek z kapturkiem dla chlopca-szukam
Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynki :))))
Mam niebiesciutka PEONIE i chcialabym zrobic dla swojego malego Szkodnika
jakis fajny sweterek, chodzi mi po glowie jakis taki z kapturkiem, ale brak
mi pomyslow i weny tworczej :((((
poradzce cosik, moze macie w swoich skladzikach cos fajnego ???
Bede bardzo wdzieczna, tym bardziej ze nie wiem jak sie robi cos z kapturem.

edyta
GG 100313
http://www.szydelko.edytki.prv.pl

1. Data: 2004-10-14 10:19:24

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ja właśnie niedawno skonczyłam zapinany swetrek z kapturkiem dla mojego
małego faceta:) Zacznę od wzoru: robiłam 4 oczka prawe, 4 lewe na przemian
przez 4 rzędy, potem nad prawymi robiłam lewe a nad lewymi prawe. Bardzo
prosty do zrobienia wzorek i dość efektowny - w sam raz dla małego
mężczyzny :))) Jak będziesz chętna, poślę Ci foto na priva. A kaptur tez
robi się prosto: to tak jakbyś robiła golf /tzn. prosto i do góry/ tylko
zszywasz u góry.Aha, a żeby się ładnie układał po brzegach robiłam same
oczka prawe /4oczka/. Nie wiem, czy dobrze to opisałam, jakbyś coś nie
zrozumiała - pisz, postaram sie lepiej wysłowić :)

Pozdrawiam
Agnieszka

Ps
A jak tam aniołki i snieżynki? Zrobiłaś już cos?

1. Data: 2004-10-14 11:17:25

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem ile Twój synek ma lat.Tu jest coć ślicznego, ale niezbyt to wielkie
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=53033&PhotoID=465040
reszta albumu i schemacik tutaj
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=53033M.
Pozdrawiam Małgorzata

1. Data: 2004-10-14 12:02:12

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam niebiesciutka PEONIE i chcialabym zrobic dla swojego malego Szkodnika
> jakis fajny sweterek, chodzi mi po glowie jakis taki z kapturkiem, ale

Tu jest śłiczny niebieski z kapturem, na szydełku, ale chyba malutki.
Schematy gdzieś tam też są, ale nie szukałam dokładnie.

Pozdrawiam
Ola z Gdańska

1. Data: 2004-10-14 12:03:14

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

No tak, jeszcze link, przepraszam :)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=27077&p
=2

Ola

1. Data: 2004-10-14 12:19:05

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tych dwóch stronach jest opis, chyba po hiszpańsku, nie ma żadnych
schematów :(. A swetwrek jest na drutach.
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27077&PhotoID=186599
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27077&PhotoID=186598

Ola

1. Data: 2004-10-14 13:28:53

Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i dzieki za odzew, bardzo prosze o zdjecia, bedzie mi latwiej
A co do aniolkow i sniezynek, to jeszcze sie za to nie bralam :((( Doszlam
do wniosku ze mam jeszcze duuuuuzo czasu. Najpierw dla szkodnika, coby
zdazyl jeszcze pochodzic :)))

1. Data: 2004-10-14 13:34:34

Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DZieki
Swietne wzorki :))) bardzo spodobal mi sie ten z warkoczem przez srodek, a
moj Szkodnik na razie ma skonczone 11 miesiecy, roczek za miesiac 12
listopada :)))

[szydelko, druty] nowe linki
[xxx] poszukiwane dziecko na ręku
xxx do pooglądania i zakochania