[drytu] włóczka metalizowana

1. Data: 2004-10-16 13:09:18

Temat: [drytu] włóczka metalizowana
Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W opisie eleganckiej bluzeczki, którą chciałam sobie zrobić z okazji
zblizającej się roczny slubu, jest napisane:

"Włóczka poliakrylowo-mikrofazowo-poliestrowa metalizowana, dł 45 m/2,5 dag"
na druty 4,5

Przejrzałam już wszystkie sklepy netowe i nic mi nie pasuje, jedynie trochę
ARA z Niteczki, ale ona jest wiskozowa.
Może Wy macie jakies doświadczenie z takimi włóczkami?
Pozdrawiam
Ksanty & potworek spiacy na kolanach

1. Data: 2004-10-17 08:44:17

Temat: Re: [druty] włóczka metalizowana
Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę żadna z Was nie robiła nic z takich włóczek?
Bardzo zależy mi na tej bluzeczce dlatego apeluję ponownie

Użytkownik "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> napisał w
wiadomości news:ckr6fa$6jo$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2004-10-17 10:35:51

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

renata z Zielonej Góry wrote:
> Naprawdę żadna z Was nie robiła nic z takich włóczek?
> Bardzo zależy mi na tej bluzeczce dlatego apeluję ponownie

Zauważ, że jest weekend, nie wszyscy siedzą w sieci. Poza tym grupa
dyskusyjna to nie chat, czasem trzeba trochę poczekać.

Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-10-18 06:37:41

Temat: Re: [drytu] włóczka metalizowana
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dag"
> na druty 4,5
>
> Przejrzałam już wszystkie sklepy netowe i nic mi nie pasuje, jedynie

A zwróciłaś może uwagę na KEMER, ona jest z dodatkiem srebrnej nitki, może
ona by pasowała?

Kasia

1. Data: 2004-10-18 08:09:38

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękiję
NIe zwróciłam na niego uwagi a będzie prawie idealny :)
Pozdrawiam
Ksanty z ZG

1. Data: 2004-10-18 08:09:48

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A zwróciłaś może uwagę na KEMER, ona jest z dodatkiem srebrnej nitki, może
>ona by pasowała?

Kemer jest cienka - nadaje sie na szydelko 1,75 - 2,00

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-10-18 12:04:07

Od: "Ania K." <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kemer jest super, a jakie kolorki ma śliczne, tak na rozmiar 36/38 mozna śmiało
brać 3, 4 motki i powinno starczyć. Tylko chyba przy gęstym splocie może wyjść
sztywny wyrób. Mam trzy bluzeczki już z tego i czym barzdiej "dziurawa" tym
lepiej się nosi.
Pozdrawiam Ania.

[druty] niebeska czapka z warkoczami
nowe wlosy dla lalki