(druty) wzór na sweterek - prosba

1. Data: 2004-02-01 18:29:26

Temat: (druty) wzór na sweterek - prosba
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
poszukuję wzorku na sweterek - bluzeczkę (na lato), rękawki krótkie albo 3/4,
dekolt w serek, z jakimś miłym wzorem delikatnym (nie warkocze i ostre ażury).

Jesli ktos ma , albo zna stronki to bardzo proszę - znajoma mnie poprosiła o
pomoc, a ze ja na drutach nie robię, to takowych wzorków nie posiadam.
Jakbyscie coś miały to prosze na priva

pozdr serdeczne
annaweronika

1. Data: 2004-02-02 19:48:48

Temat: Re: (druty) wzór na sweterek - prosba
Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaweronika" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jesli ktos ma , albo zna stronki to bardzo proszę - znajoma mnie poprosiła
> pomoc, a ze ja na drutach nie robię, to takowych wzorków nie posiadam.

Mam rewelacyjną bluzeczkę, tyle że z Sandry (nie pamiętam numeru, jak będę u
babci to luknę na numer) zawiązywana na brzuszku, ładnie podkreśla zarówno
talię jak i biust...rękaw mam normalny. Bluzeczkę mozna zrobic z cienkiej
włóczki otrzymują super efekt. Jeśli jesteś zainteresowana, to proszę daj
znać czy wolisz numer Sandry czy kserować i ci podesłać.

pozdrawiam

Piernix

1. Data: 2004-02-04 10:54:20

Od: "kroowka" <k...@t...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
3/4,
> dekolt w serek, z jakimś miłym wzorem delikatnym (nie warkocze i ostre

Moze tutaj: http://www.lanagrossa.de/index_e.html
I kliknij z lewej Model of the month. Jest kilka z krótkim rękawkiem, a taki
miły, wiosenno-letni jest na Luty 2003, tylko rękawy ma normalne, długie.
Ten różowy na obecny miesiąc też mi sie podoba ale też am długie rękawy :(.
A tak wogóle to dekolt w serek to w kształcie V, czy ja cos pokręcilam ?
Pozdrówki
--
, , Olcia - kroowka
()'.".'() Olsztyn

kartka z okazji narodzin dziecka - link
trzymajcie się krzeseł mocno - pliki w pdf'ie
rico
maszyna do haftowania
[ot]czy ktos wie jak robi sie takie drzewka?