drżenie powieki

1. Data: 2002-08-02 11:39:44

Temat: drżenie powieki
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Ostatnio drży mi dolna powieka lewego oka. Co może być tego przyczyną i jak
sobie z tym poradzić?

Pozdrawiam
bebek

2. Data: 2002-08-04 08:33:01

Temat: Odp: drżenie powieki
Od: "Panthera" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio drży mi dolna powieka lewego oka. Co może być tego przyczyną i
jak
> sobie z tym poradzić?

Tez cos takiego mialam i to byly raczej nerwy, stres i przemeczenie,
strasznie bylo to denerwujace, ale po jakims czasie samo przeszlo... (pewnie
malo pocieszajace)

Pozdrawiam
Panthera

3. Data: 2002-08-04 11:05:49

Temat: Re: drżenie powieki
Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio drży mi dolna powieka lewego oka. Co może być tego przyczyną i
jak
> sobie z tym poradzić?

Magnez. W czekoladzie lub jesli nie mozesz sobie pozwolic to taki do
rozpuszczania w wodzie

Pozdrawiam
Borys_X

4. Data: 2002-08-06 06:20:13

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak
>

> Tez cos takiego mialam i to byly raczej nerwy, stres i przemeczenie,
> strasznie bylo to denerwujace, ale po jakims czasie samo przeszlo... (pewnie
> malo pocieszajace)

Witam !

To chyba o to chodzi. Właśnie wróciłem z krótkiego urlopu i muszę stwierdzić,
że w czsie niego, ani razu powieka mi nie zadrżała.

Pozdrawiam
bebek

5. Data: 2002-08-06 06:20:21

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

To chyba o to chodzi. Właśnie wróciłem z krótkiego urlopu i muszę stwierdzić,
że w czsie niego, ani razu powieka mi nie zadrżała.

Jak to jest z wirusami?
HELP!! Trzustak rysunek!!!!!!!
czy mozna to wyleczyc
problem z kregoslupem.