drzewa owocowe

1. Data: 2003-03-09 22:00:23

Temat: drzewa owocowe
Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Chce kupi 2-3 drzewka owocowe i ktos mi powiedzial ze musza byc "roznej
plci" Czy to prawda, a jesli tak to jak poznac ktora jest ktora?
-
Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
---------------------------
Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

2. Data: 2003-03-09 22:44:12

Temat: Re: drzewa owocowe
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander" <A...@s...ca> napisał:

> Chce kupi 2-3 drzewka owocowe i ktos mi powiedzial ze musza byc "roznej
> plci" Czy to prawda, a jesli tak to jak poznac ktora jest ktora?

Tak, a prawie każdy z nas z Duchem Świętym współpracuje i będzie wiedział
jakie gatunki masz na myśli. Napisz konkretnie co chcesz kupić. Jeśli
rokitnik (a co, może rosnąć jako drzewko) to znajdziesz odpowiedź na mojej
stronie www.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

3. Data: 2003-03-09 23:08:06

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:005701c2e68d$4d2e1c80$5d35b33e@pcking Jan P. Cieciński
<j...@c...pl> napisał(a):

> Tak, a prawie każdy z nas z Duchem Świętym współpracuje i będzie
> wiedział jakie gatunki masz na myśli. Napisz konkretnie co chcesz >kupić.

Hejka. Aleksander nic nie chce kupić. On chce sprzedać te witaminy z
Kanady. Zmyślny spamer :-)
Pozdrawiam podejrzliwie Ja...cki

4. Data: 2003-03-09 23:13:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Aleksander nic nie chce kupić. On chce sprzedać te witaminy z
> Kanady. Zmyślny spamer :-)
> Pozdrawiam podejrzliwie Ja...cki
:)
wyslal post na wiele grup
i wszedzie z banalnym pytaniem tracajacym o tematyke grupe
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2003-03-10 03:40:44

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> :)
> wyslal post na wiele grup
> i wszedzie z banalnym pytaniem tracajacym o tematyke grupe

Istotnie. Ale sie napracowal dla tego spamu! To moze mu poradzic,
zeby wzial duzo witamin i wtedy chlopczyka od dziewczynki odrozni? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-03-11 03:33:53

Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego uwazacie ze nie moglbym po prostu Wam wyslac spamu majac Wasze
adresy. Istnieje sto piecdziesiat programow ktore mozna do tego uzyc
(anonimowo dla pewnosci). Wyslalem bardzo duzo zapytan na bardzo duzo grup w
kazdej pytalem o co innego. Czy uwazacie ze czlowiek musi sie interesowac
tylko ogrodnictwem a juz nie motokrosem na ten przyklad?

Co do kupienia drzewek to chce kupic najchetniej sliwki.

A pozatym moi drodzy, to spam dostajecie a wielu z was wysyla kazdego dnia
jak uzywacie darmowych kont i reklamujecie "tanie bilety lotnicze", Sezon
2003 - moda na własną domenę! http://domeny.onet.pl/oferta_domeny.html a Ty
kolego Michale to nie uwazasz ze Twoj link do Twojej strony
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure to nie jest spam?

Jak sie wszedzie dopatrujecie spamu to idzie sie leczyc a jak nie wiecie nic
na temat ogrodnictwa to przynajmniej milczcie.

7. Data: 2003-03-11 13:18:12

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander" <A...@s...ca> wrote in message

> kolego Michale to nie uwazasz ze Twoj link do Twojej strony
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure to nie jest spam?

Oczywiscie, ze nie. Nic nie reklamuje, nic nie sprzedaje.

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2003-03-12 21:14:41

Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

To teraz bez reklamy - odpowiesz na moje pytanie czy jestes tylko madry zeby
sie czepiac?

9. Data: 2003-03-12 22:08:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> To teraz bez reklamy - odpowiesz na moje pytanie czy jestes tylko madry zeby
> sie czepiac?

Otrzymales juz odpowiedz od Jana P. Ciecinskiego. Zawierala ona pytanie,
o jakie drzewka konkretnie Ci chodzi. Jesli podasz te informacje, zapewne ktos
dobrze zorientowany w tym zagadnieniu (niekoniecznie ja) Ci odpowie.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2003-03-12 22:08:39

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander" <A...@s...ca> napisał

> [...]
plci" Czy to prawda, a jesli tak to jak poznac ktora jest ktora?

> To teraz bez reklamy - odpowiesz na moje pytanie czy jestes tylko madry zeby

Jeśli chcesz dostać konkretną odpowiedź, konkretnie zadaj pytanie. I trzymaj się
netykiety, a przynajmniej się nie stawiaj jak ją złamałeś
Znaczna część drzew owocowych jest obcopylna (chyba o to chodziło z tą różna płcią).
praktyce oznacza to, że potrzebują zapylacza - musisz posiadać dwie odpowiednio
dobrane
odmiany (np. jabłoni, gruszy, czereśni) by te mogły zapylać się nawzajem. W innym
wypadku
z jabłuszek nici, będą tylko kwiaty. Chociaż moim skromnym zdaniem sad jest i tak
najpiękniejszy w maju, szczególnie kwitnące jabłonie mają swój urok. Samopylne są
wiśnie
większość odmian brzoskwiń, moreli.

Wybór gatunku to oczywiście kwestia smaku, o tym nie ma co dyskutować, to
indywidualna
sprawa.
Przy wyborze gatunku należy jednak zwrócić uwagę na wymagania, siłę wzrostu i
ostateczną
wielkość drzewa.
A tak z ciekawości, wszystko Ci jedno jakie owoce będziesz miał w ogrodzie?

Pozdrawiam

Marta

dd
Czy zmusze?