drzewka na balkonie

1. Data: 2002-08-06 14:47:28

Temat: drzewka na balkonie
Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich ,jestem pierwszy raz na tej grupie i odrazu mam problem.Co
jest potrzebne żeby na dość dużym balkonie ładnie rosły wszelkie
krzewy-drzewka, np. tuje, cisy, świerki.Wszystko to co wymieniłam mi
poschło.Dopóki nie grzało słońce były piękne,a teraz koszmar.
Nie mam żadnego doświadczenia z tymi roślinami.Może należy je czymś pryskać,
a może jakieś specjalne doniczki.Dodam,że balkon jest w pełnym słońcu.Proszę
o rady, bo w następnym roku będę znowu coś próbowała posadzić, a podobają mi
się wyłącznie rośliny zielone.Słyszałam ,że dośc ciekawie prezentuje się
bukszpan w donicy(jeżeli ktoś coś wie na ten temat proszę o uwagi)
Wspomnę ,że w mieszkaniu rośliny rosną mi pięknie.A więc odpada stwierdzenie
,że nie mam ręki do kwiatów:):)
Pozdrawiam i czekam na rady Marzena

2. Data: 2002-08-07 16:20:54

Temat: Re: drzewka na balkonie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiona napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>krzewy-drzewka, np. tuje, cisy, świerki.Wszystko to co wymieniłam mi
>poschło.Dopóki nie grzało słońce były piękne,a teraz koszmar.

Po prostu się spaliły. Duże były doniczki - plastykowe, ceramiczne? Jaka
ziemia (torfowa)?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-08-07 19:29:02

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba przydala by Ci sie jakas oslona przed sloncem, bo przy takim sloncu
chyba wszystko Ci padnie. Nie wiem, moze jakies pnacze wytrzyma takie
naslonecznienie i da troche cienia iglakom.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2002-08-07 19:53:36

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba wszystko Ci padnie. Nie wiem, moze jakies pnacze wytrzyma takie
> naslonecznienie i da troche cienia iglakom.

Myślę że to sprawa wielkości pojemników u mnie (wystawa południowa) w
pojemnikach 30 litrowych przy codziennym podlewaniu rosliny sobie radzą ,
Powojniki nieznoszące nagrzewania podłoża zaczeły podsychać ale osłonięcie
donic rozwiązało problem.
Pozdrawiam
Jack

5. Data: 2002-08-07 20:56:17

Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:airhon$o5l$...@n...tpi.pl...

> Po prostu się spaliły. Duże były doniczki - plastykowe, ceramiczne? Jaka
> ziemia (torfowa)?
>
> Pozdrawiam, Basia.
> Chyba masz rację , doniczki były plastikowe.Muszę posadzić coś innego, co
wytrzyma to słońce.Dzięki pozdrawiam Marzena

6. Data: 2002-08-07 20:59:43

Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:airsbt$cf7$...@n...tpi.pl...
> [...]
> naslonecznienie i da troche cienia iglakom.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia
>

> Osłony żadnej chyba nie wymyślę bo nie będzie to wyglądało
estetycznie.Prawdopodobnie zmienię na drugi rok rośliny.Ale jakie?nie mam
narazie pojęcia,lubie zielone i chciałabym aby mnie coś zasłoniło od
sąsiada.:):) pozdrowienia Marzena

Do trzymających najpiękniejsze rośliny :-)))))))
A może arbuzy?
Krzew szybko rosnący
krzew szybko rosnący
(SPAM) sprzedam centrum ogrodnicze