drzewo szybko rosnące i dające cień -jakie?

81. Data: 2003-08-04 11:33:52

Temat: Re: drzewo szybko rosnące i dające cień -jakie?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>

> A ja w sobote spotkałam naprawdę wielką ropuchę.
> Asystowała mi przez ponad godzinę i nawet coś chyba gadała :-)
hehe
przymilala sie aby dostac buzi
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

82. Data: 2003-08-04 12:51:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> hehe
> przymilala sie aby dostac buzi
> :)

No tak - starciłam szansę na księcia ;-)

Krycha bez księcia

83. Data: 2003-08-04 15:57:06

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Jactro napisał(a) w wiadomości: ...
>Podczas sadzenia należy włożyć spory kamień pod korzeń palowy.
>Podobno ma to pozytywny wpływ na owocowanie [...]

Ale pewnie negatywny na wzrost drzewa.
Zle zakorzenione drzewo jest bardziej podatne na silne wiatry, a o tym w tym
watku troche bylo.

Pozdrawiam,
Bpjea

84. Data: 2003-08-04 18:10:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale pewnie negatywny na wzrost drzewa.
> Zle zakorzenione drzewo jest bardziej podatne na silne wiatry, a o tym w
> [...]

Nie martw się.Korzeń palowy ominie
kamyk i pójdzie w dół jak strzała.

Pozdrawia palowo boletus

85. Data: 2003-08-05 18:58:01

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a) w wiadomości: ...
> Nie martw się.Korzeń palowy ominie
> kamyk i pójdzie w dół jak strzała.

Wszystko zalezy od wielkosci kamienia :)

Pozdrawiam,
Bpjea

natlenianie oczka wodnego
Noc w noc