Przegielam

1. Data: 2000-11-12 14:00:14

Temat: Przegielam
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Ostatnio troszke przegielam. Mam nadzieje, ze ten maly, niewinny incydent
puscicie w niepamiec ;-). Nie wiedzialam, ze pare zwyklych slow
spowodowanych moja nuda moze spowodowac, az taki wielki zamet na grupie.
Przepraszac nie bede, bo po co, skoro na pewno podobna sytuacja sie jeszcze
powtorzy? Oczywiscie w miare mozliwosci bede unikala takich durnych
humorkow. Prosze Was byscie zapomnieli o tych moich nieco wulgarnych
postach, przeciez nie musieliscie ich czytac :-(.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-11-12 15:14:11

Temat: Re: Przegielam
Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...
Jeszcze zanim mnie nie pogoni Alfred powiem szybko swoje....
prosto do

AL co napisała w news:8um7jt$1vg$1@news.tpi.pl...

> /.../ Ostatnio troszke przegielam. /.../
> Przepraszac nie bede, bo po co, skoro na pewno podobna sytuacja sie jeszcze
> powtorzy? /.../ :-(.

Zauważam ten znak na końcu i staram się go rozumieć. Ale rzecz w tym, że
POwinnaś POwiedzieć "przepraszam", gdyż tak po prostu wypada.
Fakt, że to się może powtórzyć nie ma tu nic do rzeczy, jak też i skuteczność
Twoich starań o to, czy to się powtórzy czy nie... To będą następne rozdziały.
Poprzednie też trzeba zamknąć.

> Pozdrawiam
> Ania

============
Steerpik Fantasta
- - - - - - - - - - -

1. Data: 2000-11-12 16:14:00

Od: "Rince" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> humorkow. Prosze Was byscie zapomnieli o tych moich nieco wulgarnych
> postach, przeciez nie musieliscie ich czytac :-(.

He, he, he. Do czasu oczywiscie, az znowu zaczniesz. Strzelam : w przeciagu
miesiaca? Czy moze szybciej?

--
Rince

1. Data: 2000-11-12 16:48:48

Od: "misia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Lipek" <a...@g...pl> wrote:
> Prosze Was byscie zapomnieli o tych moich nieco wulgarnych
> postach, przeciez nie musieliscie ich czytac :-(.
> Pozdrawiam
> Ania

zazwyczaj, nawet w tak malych spolecznosciach
jak grupy dyskusyjne, obowiazuja jakies normy
jezykowe i kulturalne
sa rozne sposoby dla zabicia nudy
to nie grzech ogladac telenowele brazylijskie
:)))

misia

1. Data: 2000-11-12 18:02:19

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio troszke przegielam.

"troszke"? ;)

> Mam nadzieje, ze ten maly, niewinny incydent

"maly", "niewinny"? ;)

> puscicie w niepamiec ;-). Nie wiedzialam, ze pare zwyklych slow

"zwyklych"???? Moje zdziwienie jest coraz wieksze ;-O

> spowodowanych moja nuda moze spowodowac, az taki wielki zamet na grupie.

Nie zament, tylko to co chciałaś osiągnąć - zainteresiowanie Twoją osobą.

> Przepraszac nie bede, bo po co, skoro na pewno podobna sytuacja sie
jeszcze
> powtorzy?

To w jakim celu napisalas ten post?

> Oczywiscie w miare mozliwosci bede unikala takich durnych

To znaczy, ze ich nie bedziesz unikala.

> humorkow. Prosze Was byscie zapomnieli o tych moich nieco wulgarnych

"nieco"? ;-OOOOO

> postach, przeciez nie musieliscie ich czytac :-(.

Jak bym znal zawartość, to bym nie czytal.

--
----====[ Strix ]====----
s...@p...com

1. Data: 2000-11-12 18:02:44

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rince" <g...@f...pl> napisał w wiadomości
> He, he, he. Do czasu oczywiscie, az znowu zaczniesz. Strzelam : w
przeciagu
> miesiaca? Czy moze szybciej?

Zapewne w przeciagu tygodnia.

1. Data: 2000-11-12 18:52:20

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rince" <g...@f...pl> wrote in message news:8umffs$i57$1@news.tpi.pl...
> [...]
> jeszcze
>
> He, he, he. Do czasu oczywiscie, az znowu zaczniesz. Strzelam : w

Jestes optynistka!

jakub

1. Data: 2000-11-12 19:15:05

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, powiedz chociaż raz zwykłą mową bez wulgaryzmów co cie boli?
Problemy ze starymi, nauką, przyjaciółmi, chłopakiem,
powiedz to zwyczajnie.
Pa Wiewióra

1. Data: 2000-11-12 19:37:06

Od: b...@p...onet.pl (boreckixxx) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Ania, 2000-11-12, 16:00, piszesz:

> [...]
> humorkow. Prosze Was byscie zapomnieli o tych moich nieco wulgarnych
> postach, przeciez nie musieliscie ich czytac :-(.

Droga Aniu!

Podziwiam to jak potrafisz radzić sobie ze swoją niebanalną
osobowością. Twoje nieszablonowe posty są wspaniałym sposobem na
odreagowanie złych emocji. Praca jaką wkładasz w pisanie tych
wiadomości umacnia twój charakter. Odpowiedzi jakich udzielasz
zbulwersowanym grupowiczom trafiają w sedno. Z dnia na dzień stajesz
się coraz silniejsza i poprawiasz swoją pozycję w grupie.
Myślę, że nadal powinnaś postępować tak jak dotychczas. Co najmniej
raz w tygodniu wysyłaj wulgarne wiadomości. Zastanów się nad
urozmaiceniem swoich postów tak aby pisanie ich nie stało się nudne.
Sugeruję np. obrażanie wybranych osób na grupie, na początek możesz
wykorzystać moją skromną osobę.
Ostatnio Twoje posty są trochę niedopracowane i pisane jakby w
pośpiechu. Oczywiście jest to zrozumiałe zważywszy na okoliczności ale
postaraj się bardziej.

Pozdrawiam!
--
boreckixxx

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-11-13 08:01:52

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Lipek" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
> humorkow. Prosze Was byscie zapomnieli o tych moich nieco wulgarnych
> postach, przeciez nie musieliscie ich czytac :-(.

o ile sie nie myle to juz kiedys na innych grupach jak 'inni' cie
przycisneli to obircalas ze juz wiecej nie bedziesz. Na wymioty mi sie
zbiera jakczytam te twoje zalosne posty
sosen

Magazyn Wszystko
Moje małe przemyślenie dotyczące Ani Lipek
ZNAlezli ALFREDA !!!:))
Małe kontra duże - cd...
przeczytaj