duuuzo jajek

1. Data: 2002-02-04 09:12:25

Temat: duuuzo jajek
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zostałam wczoraj obdarzona duza iloscia...jajek:) I co ja mam biedna z
nimi zrobic?
Nadmienie, ze od jakiegos juz czasu....ciagle dostaje duzo jajek. Po
dziurek w nosie
mam juz jajecznicy, jajek na miekko i na twardo. Mozna by cos upiec
..ale niestety
w moim wynajmowanym mieszkaniu piekarnik jest do bani i moge zapomniec o

pieczeniu jakichkolwiek ciast:(
Prosze o pomoc...jak przerobic te darowizne?:) Tak aby nie dodawac za
duzo
dodatkow bo z pieniazkami u mnie troszke krucho (musze oszczedzac)

Pozdrawiam serdecznie,
Mich vel mychia

1. Data: 2002-02-04 09:16:19

Temat: Re: duuuzo jajek
Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Zostałam wczoraj obdarzona duza iloscia...jajek:) I co ja mam biedna z
> nimi zrobic?

Sekacz, sękacz !!!
A jak zrobisz, to przeslij kawalek :-)

pozdrawiam
ewelina

1. Data: 2002-02-04 09:23:54

Temat: Kotlety z jajek (P)
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje kotlety z jajek. Maja kilka zalet: pyszne, szybkie, bez wysilku i
bardzo tanie :o))))))))))

Wersja I
3 jajka na twardo zetrzec na tarce lub drobno pokroic i rozetrzec widelcem
do tego jajko surowe, troche bulki tartej, przyprawy, duzo posiekanej
pietruszki, drobno posiekana cebulke. Wszystko dobrze wymieszac, uformowac
kotlety i panierowac w bulce tartej (mozna i nie panierowac). Usmazyc na
patelni. Robie do tego np. sos pieczarkowy.

Wersja II
Zamiast bulki tartej mozna dodac gotowane ziemniaki.

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-02-04 09:34:57

Temat: Re: Kotlety z jajek (P)
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bożena" wrote:

> [...]
> patelni. Robie do tego np. sos pieczarkowy.
>
> Wersja II
> Zamiast bulki tartej mozna dodac gotowane ziemniaki.

Oooo:)))) A wiec dzis na obiad beda kotlety z jajek:))))
Czy cebulka powinna byc surowa czy moze zeszkolona na maselku?
Dziekuje i pozdrawiam
Mich vel mychia

1. Data: 2002-02-04 09:51:53

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

evelyna napisał(a):

> Sekacz, sękacz !!!
> A jak zrobisz, to przeslij kawalek :-)

Taki prawdziwy sekacz niestety jest drogim ciastem, do 30 lub 40 jajek
dodaje sie ze 3 masla, kilogram cytryn, cukru chyba ze 2 kg i maki podobnie,
nie mowiac juz o aromatach;-), ale jakie to jest smaczne, wlasnie dostalam
od rodzicow moja czesc sekacza;-) i sobie mniamam ;-))))
pozdrawiam sekaczowo

Beata M.

1. Data: 2002-02-04 09:57:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nie mowiac juz o aromatach;-), ale jakie to jest smaczne, wlasnie dostalam
>od rodzicow moja czesc sekacza;-) i sobie mniamam ;-))))

a jakby tak zrobic mniejszy?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-04 10:04:05

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości

> Taki prawdziwy sekacz niestety jest drogim ciastem,

[ciach]
Taki prawdziwy sękacz to jest chyba w niemazurskim domku niewykonalny...
znaczy niewiele ludzi ma sprzęt i warunki do zrobienia sękacza... A może się
mylę? Zawsze jednak jak mi się nie chciało piec ciasta to kupowałam sękacza
twierdząc z rozbrajającą miną, ze na takie ciasto mam ochotę a w domku nijak
go zrobić się nie da...

--
Joanna co to po dwutygodniowym pobycie w Bukowinie ma 1788 postów do
przebrnięcia... ale jest uzdrowiona, zachwycona i zmienia dietę... ;-)))

1. Data: 2002-02-04 10:07:42

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki prawdziwy sekacz niestety jest drogim ciastem, do 30 lub 40 jajek
> dodaje sie ze 3 masla, kilogram cytryn, cukru chyba ze 2 kg i maki
podobnie,

A mozna prosic o przepis na niego ..?Tylko taki w miare szczegółowy..
Moja corka ma w najblizszym czasie urodziny i pewnie nim udalo by mi sie
zaskoczyc Tesciowa.

Eva T.

1. Data: 2002-02-04 10:11:34

Temat: Re: duuuzo jajek[ot]
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Joanna co to po dwutygodniowym pobycie w Bukowinie ma 1788 postów do
> przebrnięcia... ale jest uzdrowiona, zachwycona i zmienia dietę... ;-)))

Witaj po przerwie ;-)

na jaką dietę sie przerzucasz? Na jakąś górską? ;-)))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-04 10:14:03

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozna prosic o przepis na niego ..?Tylko taki w miare szczegółowy..
> Moja corka ma w najblizszym czasie urodziny i pewnie nim udalo by mi sie
> zaskoczyc Tesciowa.

A masz miejsce na zamontowanie walka do krecenia ciasta nad paleniskiem?
;-)))
Na urodziny i zaskoczenie tesciowej to moze byc dobre ciasto z suszonymi
sliwkami - przepis byl w zeszlym tygodniu na grupie.

serdecznie pozdrawiam
Basia

TANIA PIZZA - PROMOCJA - kazda duza 12zl
obiad na 2 dni
kotlet z sarny z maslem roquefort
Gofry
Ostatki