dużo straciłem?

51. Data: 2010-04-19 08:07:45

Temat: Re: dużo straciłem?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqh25o$9od$2@inews.gazeta.pl...

> Powiedzialabym nawet, ze diametralnie rozne. Choc te nicki rzeczywiscie
> mylace...

No, co prawda rozna liczba liter, ale jedna jest wspolna.

52. Data: 2010-04-19 08:10:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Moze byc, ale wole kruche.

Wywieszę za okno, może skruszeją :-)

MK

53. Data: 2010-04-19 08:10:10

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hqh23l$9od$1@inews.gazeta.pl...

> No nie wiem jak Ty, ja pisze co mysle - kropka. Juz dawno duzy chlopczyk
> jestem.

Ja tez. I duza, i pisze, co mysle. :-) Ale jednak jakis "imidz" sie tu
sobie robi - nie do konca swiadomie.

> Jesli szuka dowartosciowanai (np. przez "prawdziwe polactwo") to owszem
> tak - dowartosciowania wymaga cos co ma niska wartosc.

No, ci akurat, podejrzewam, maja dosc duze deficyty...
I.

54. Data: 2010-04-19 08:14:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqh35e$csn$1@inews.gazeta.pl...

> Ja tez. I duza, i pisze, co mysle. :-) Ale jednak jakis "imidz" sie tu
> sobie robi - nie do konca swiadomie.

Image możesz dać sobie "dorobić", jak twarz.
Można jednak spokojnie "olać" i dalej po prostu być sobą.

> No, ci akurat, podejrzewam, maja dosc duze deficyty...

No i to budzi we mnie pewien smutek, bo życzę wszystkim spełnienia zwykłego
(: -), taaa).
Ale coż, pracujmy nad sobą.

> I.

MK

55. Data: 2010-04-19 08:15:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqh35e$csn$1@inews.gazeta.pl...

> Ja tez. I duza, i pisze, co mysle. :-) Ale jednak jakis "imidz" sie tu
> sobie robi - nie do konca swiadomie.

Juz bardziej na zasadzie, ze jestesmy postrzegani przez pryzmat konkretnych
dyskusji.

56. Data: 2010-04-19 08:23:44

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl>

> jestesmy postrzegani przez pryzmat konkretnych dyskusji.

Oraz przez pryzmat pieniactw personalnych, szyderstw, bełkotu
zagłuszającego sens wątków, spamowania śmieciami emocjonalnymi,
złośliwego trollowania itd.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:apm
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

57. Data: 2010-04-19 08:26:35

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hqh35e$csn$1@inews.gazeta.pl...
>
> Image możesz dać sobie "dorobić", jak twarz.
> Można jednak spokojnie "olać" i dalej po prostu być sobą.

Ja to widze jako kolejna z rol, jakie odgrywamy w zyciu - np. rola
matki, pracownika, szefa, corki itd. W kazdej z rol inaczej sie
zachwujemy. Nie jest to o konca swiadome.

No. :-)
I.

58. Data: 2010-04-19 08:47:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> A tam, podejdziemy do tego z luzem (jak zwykle)
>
> Trafiłaś na rozmowę Globka, vB i CB w wątku "Apel do Obamy"?

Nigdzie nie musiałam trafiać. Jestem ta nienormalna, co czyta wszystko.

Qra, rzeczona rozmowa jest kolejnym przykładem, że coś tu się dzieje, coś
fermentuje

59. Data: 2010-04-19 09:02:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Nigdzie nie musiałam trafiać. Jestem ta nienormalna, co czyta wszystko.

Ło matko, padam do Qrzych pazurów.....

> Qra, rzeczona rozmowa jest kolejnym przykładem, że coś tu się dzieje, coś
> fermentuje

To prawda. Przeczytam to sobie jeszcze dokładniej, jak dojdę do siebie.
Mózg mam lekko wycieńczony po ostatnich harówach, a jeszcze mnie czeka kilka
takich dni.

To wracam do odcisków genetycznych i innych fingerprintów... tfu.

Zostawiam krówkę ( i może jednak się przymknę, bo nie na wiele mnie dziś
stać)

MK

60. Data: 2010-04-19 09:11:16

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> To wracam do odcisków genetycznych i innych fingerprintów... tfu.

Czym Ty sie wlasciwie zajmujesz? O ile to nie tajemnica.
I.

Piłsudski i Hitler - ciekawostki
Per analogiam.
[OT] Spiskowa Teoria Dziejów