duzy problem, ale musi byc jakies wyjscie... pomocy!

11. Data: 2002-11-09 16:06:27

Temat: Re: duzy problem, ale musi byc jakies wyjscie... pomocy!
Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem, ale słyszałam, że można od tego nawet umżeć, i że pijacy
> potrafią wyjmować go z siebie też na żywca.
> Może ktoś wie, jak to działa. W końcu nie wszywa się go tylko dla
> picu. Chyba.

wypić można po wszystkim
a efekty jest tyle ile ludzi z esperalem . grozi to śmiercią ....
tak skończy sie w 99% gwałtowne upicie po wszyciu tegoż
ale mozna powolutku ...
a alkoholik potrafi ....

12. Data: 2002-11-13 15:30:03

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>Co mam zrobic, gdzie sie zglososc zeby KTOS
> zmusil go do czegokolwiek....>

Zwróć się najbliższego mieście wojewódzkim do poradni dla Anonimowych
Alkoholików albo do jakiegoś Ośrodka Interwencji Kryzysowej albo na obojętnie
jaki telefon zaufania, przedstaw swój problem, a oni już Cię skierują do
odpowiednich ludzi. Jakąś pomoc na pewno uda się uzyskać, ale jaką, dowiesz się
konkretnie tam, pozdrawiam, M.

Karolina
umowa o catering na wesele
zona zdradza ??