dwa pytania

1. Data: 2007-04-11 09:25:45

Temat: dwa pytania
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

dawno mnie tu nie bylo i teraz sie namnozylo :)

1. pod koniec maja czeka mnie artroskopia. jako ze jestem otyla,
podejrzewam ze uspia mnie calkiem zamiast strzykac w kregoslup (oby oby,
bo nie znioslabym chyba bycia przytomna przy grzebaniu sie w moim
kolanie). to ze jestem przerazona tym faktem (mam mocno koslawe kolana,
rowki po ktorych rzepka sie przesuwa nie sa wyksztalcone przez co ona
sobie lata po kolanie jak chce i trze sie o kosci - to tak w nieziemskim
skrocie) to jedna sprawa. ale chcialabym w ciagu 2 tygodni od tego
uspienia poddac sie drugiemu, ginekolog powiedzial mi ze z powodu mojej
budowy byloby fajnie, gdyby mogl mnie na chwile uspic przy zakladaniu
spiralki (poprzednia "wyciagnal" rezonans magnetyczny...) uspic, zeby
mogl porzadnie ja ulozyc i bezbolesnie. czy to bardzo niezdrowo zeby sie
tak dwa razy dac uspic w krotkim czasie?

2. tu problem mojego TZta. chlopak jest duzy, 191cm, troche ponad 110kg
wagi. ma problem z tylna strona lydek. ze czuje, ze bola, ze czasem musi
szybko zgiac albo rozprostowac bo zle. jak wiadomo, facet to nigdy nie
wie jak i co i kiedy go boli.
z tego co wymacalam masujac to boli go dokladnie miedzy tymi dwoma
brzuchatymi miesniami z tylu lydki. mial tam tez dosc twarde i jakby
grube cos. tak jakby mial trzeci maly miesien pomiedzy i on byl w
skurczu... ciezko mi okreslic. poza tym to okaz zdrowia, zadnych
medykamentow nie przyjmuje, na nic sie nie skarzy. wypytalam na
okolicznosc czy to moga byc zyly ale nie wyglada mi z jego opisow.
raczej cos jak czeste i dziwnawe zakwasy bez powodu... ktos moze ma
pomysl jak to zbadac i co to moze byc?

dzieki

Boska

2. Data: 2007-04-15 11:35:39

Temat: Re: dwa pytania
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Boska wrote:
> [...]
> okolicznosc czy to moga byc zyly ale nie wyglada mi z jego opisow.
> raczej cos jak czeste i dziwnawe zakwasy bez powodu... ktos moze ma

czy nikt nie moze choc sprobowac pomoc?

dziekuje.

Boska

3. Data: 2007-04-15 12:01:20

> [...]