Re: dynia

1. Data: 2007-08-15 18:50:27

Temat: Re: dynia
Od: abacus <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 21:03, "Piotr P." <p...@N...plSPAMU> wrote:

> Bardzo dobra i sycąca zupa:http://jedzonko.pl/zupa-krem-z-dyni
>
> --
> pandi

Ja dusze dynie jako skladnik leczo. Dynia szybciej sie dusi niz inne
warzywa i rozpada wiec na ogol w potrawie jej nie widac. Mozna tez
dusic sama dynie z dodatkiem cebuli, ew. kielbasy, pomidorow. Nalezy
wybiec jak najciemniejsza- ma wiecej karotenu.

2. Data: 2007-08-15 20:02:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"abacus" <a...@t...pl> wrote in message
s.com...

> [...]

dusic sama dynie z dodatkiem cebuli, ew. kielbasy, pomidorow. Nalezy
wybiec jak najciemniejsza- ma wiecej karotenu.

Robię inaczej - duszę kabaczki z cebulą, a cukinie zielone i żółte, patisony
i dynie osobno - łączę razem, dodaję paprykę i pomidory i mam 1000 smaków...

Co z bielmikiem
Surimi w zalewie.
JESZCZE RAZ
DZIWNE