Re: dyskomfort wieku

From: ezra <h...@A...DOTpl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dyskomfort wieku
Date: Thu, 07 Aug 2003 22:09:25 +0200
Sender: e...@o...pl@dial-1963.elblag.dialog.net.pl

Doxent wrote:

> Hi.
>
> Czy zdarza sie wam cierpiec na dyskomfort wieku ? Mam obecnie 28 lat ale zle
> sie czuje bo mam jakby za malo lat. Ciagle brakuje mi lat. Czuje sie wiekiem
> na conajmniej 50. I mam znajomych i przyjaciol duzo starszych. W mojej
> rodzinie tez jestem prawie najmlodszy wiekiem. Chcialbym miec juz kolo
> 40-stki a przebrniecie przez dwudziestki to masakra. Dziwne jest to ze wleka
> sie one nieskonczenie dlugo. Do 20 roku zycia czas minal jakos szybko. Nawet
> nie zauwazylem kiedy mialem 18 a juz przyszlo 20.
> [...]

A ja mam odczucia w druga strone. Mam 27 lat i boje sie miec wiecej
(choc ostatnio poczulem sie jak szczwik, gdy przy rozmowie znajoma w
koncu zatrybila roznice wieku miedzy nami - jest kilka lat starsza).
Od jakiegos czasu nie opuszcza mnie uczucie uplywu czasu. Chyba to stad,
ze nie za bardzo wiem, co mam z tym zyciem robic. Gdyby wsyzstko bylo
ok, nie myslalbym o marnowaniu czasu.

//ezra

--
...who howled on their knees and was drag off the roof waving
manuscripts and genitals, and his PCLP certificate.