dyslekcja

1. Data: 2004-07-12 13:08:41

Temat: dyslekcja
Od: "PIS" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to problem wśród dzieci i młodziży.Jak to zwalczać?

2. Data: 2004-07-12 13:45:13

Temat: Re: dyslekcja
Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PIS" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jest to problem wśród dzieci i młodziży.Jak to zwalczać?

Po pierwsze: zajrzyj do słownika i sprawdź, czy znajdziesz tam definicję
użytego przez ciebie określenia. Jeśli nie, to zastanów się dlaczego? Może
słownik układali dyslektycy? A może ty jesteś dyslektykiem? A może użyte
przez ciebie określenie jest nieprawidłowe?
Po drugie: Odpowiedz mi na następujące stwierdzenie:
Głuchota. Jest to problem wśród dzieci i młodzieży. Jak to zwalczać?
albo: Alergia. Jest to problem wśród dzieci i młodzieży. Jak to zwalczać?

Nie sądzisz chyba, że dysleksję, podobnie jak głuchotę czy alergię można
_zwalczać_ ?
To nie narkomania, pijaństwo czy palenie papierosów przez uczniów.

--
Roman Stachowiak
http://www.gimnazjum.pl/karta Karta rowerowa w szkole

3. Data: 2004-07-12 14:23:43

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" napisał w wiadomości

> Nie sądzisz chyba, że dysleksję, podobnie jak głuchotę czy
alergię można
> _zwalczać_ ?

Myślę, że to juz należy zwalczać, albowiem zaczyna się
szerzyć wśród nauczycieli. Może to zakaźne jest?

4. Data: 2004-07-12 14:35:26

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> alergię można
>
> Myślę, że to juz należy zwalczać, albowiem zaczyna się
^^^^^^^^^^^
> szerzyć wśród nauczycieli. Może to zakaźne jest?

A konkretniej? Dysleksja, głuchota czy alergia?

5. Data: 2004-07-12 15:03:10

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl>
napisał w wiadomości

> A konkretniej? Dysleksja, głuchota czy alergia?

Dysleksja. Trzymamy sie tematu.

[spam][help][studia] Weterynaria - wroclaw
Do zdających w tym roku na PW
zwolnienie - nauczyciel
Studia podyplomowe "technika"
poznań kurs asystencko-sekretarski