dzieci?

1. Data: 2008-12-30 23:50:36

Temat: dzieci?
Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

od czego by tu zaczac...
zbliza sie okres w zyciu ze czlowiek zaczyna zastanawiac sie nad potomstwem.
dzieci placza, dzialaja na nerwy w sposob niemozliwy do opisania, nie wiadomo
jak sie z nimi komunikowac bo przeciez we wczesniej fazie nie potrafia mowic
(chociaz jakas madrala napisala juz ksiazke o jezyku niemowlat, ha!), potrafia
wyprowadzic z rownowagi w sekundzie, sprawiaja ze sie wstydzisz (w sklepie np.
jak ni z tego ni z owego male toto zaczyna drzec jape), nie potrafia korzystac
z toalety (wczesna faza), wszedzie robia balagan, nie maja poszanowania dla
cudzej i wlasnej wlasnosci, trzeba przy nich byc non stop zeby nie zrobily
sobie krzywdy, trzeba je ubierac i karmic, zabawiac, mowic do nich, bawic sie
z nimi i tak przez dobre 6 lat poki nie pojda do szkoly (pisze srednio, moze
byc mniej).
mimo tego wszystkiegi, ludzie maja dzieci i jakos sobie radza, robia zdjecia,
rozsylaja znajomym, postuja na nasza-klasa i czesto jest zdjec dzieci wiecej
niz ich samych, sa dumni, szczesliwi? udaja?

cenie sobie swoj spokoj i wygode, mysl o malym wrzaskunie ktory zburzylby to
wszystko przeraza mnie.
wszyscy mi mowia ze ze swoim dzieckiem jest inaczej. ale czy jest? czy
naprawde wiez i milosc juz tworzy sie kiedy dziecko jest w brzuchu? czy to
pomaga nie krzyczec na rozhisteryzowane dziecko?

placz dziecka dziala na mnie w sposob bardzo negatywny.

chyba boje sie byc zlym rodzicem.

2. Data: 2008-12-30 23:56:46

Temat: Re: dzieci?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Himera pisze:

> wszyscy mi mowia ze ze swoim dzieckiem jest inaczej. ale czy jest? czy
> naprawde wiez i milosc juz tworzy sie kiedy dziecko jest w brzuchu? czy to
> pomaga nie krzyczec na rozhisteryzowane dziecko?

jest inaczej. pomaga nie krzyczeć, ale nie zapobiega.

> placz dziecka dziala na mnie w sposob bardzo negatywny.
>
> chyba boje sie byc zlym rodzicem.

a nie braku komfortu?

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

3. Data: 2008-12-31 00:03:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Dec 2008 23:50:36 +0000 (UTC), Himera napisał(a):

> (...)
> chyba boje sie byc zlym rodzicem.

To dobrze :-)
Znaczy, że jestes stworzona na rodzica.

Kiedy ma się już dziecko, nie ma czasu na destruktywne myślenie o tych
wszystkich duperelach, które teraz Cię przerażają: wtedy żyje się pełnią,
jest się nakręconym totalnie. Kupy i pieluchy oraz otwarta w krzyku japa to
cuda nad cudami wtedy :-)

4. Data: 2008-12-31 00:30:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Himera-miec dzieci to zrezygnowac z prywatnego szczescia,natura nie
troszczy sie o jednostki,lecz o gatunek.Zeby stworzyc gatunek,miliony
mrówek musza umrzec.Podobnie,z tego samego powodu czlowiek poswieca
swoje zycie w bitwie.Schopenhauer powiadal:kobieta zajmuje sie
przedluzaniem gatunku.I wlasnie,takze w milosci nie moze byc
osobistego szczescia,bo jednostka poswiecona jest tutaj gatunkowi.W
obecnym swiecie dostrzec mozna zachowania ludzkie typu:samorealizacja-
poswiecenie w rodzinie.

5. Data: 2008-12-31 03:40:03

Od: "Katarzyna " <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy> napisał(a):

> jest inaczej. pomaga nie krzyczeć, ale nie zapobiega.

wlasnie. krzyk i pozniej wyrzuty sumienia, ze jest sie zla matka, niska
samoocena...

> a nie braku komfortu?

to tez.

6. Data: 2008-12-31 03:41:00

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.12.2008 Himera <h...@g...pl> napisał/a:

> [...]
> z nimi i tak przez dobre 6 lat poki nie pojda do szkoly (pisze srednio, moze

OMG.
--
Relpp

7. Data: 2008-12-31 03:42:21

Od: "Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> To dobrze :-)
> Znaczy, że jestes stworzona na rodzica.

niektorzy nie sa, a rodzicami sie stali. patologia.

> [...]
> jest się nakręconym totalnie. Kupy i pieluchy oraz otwarta w krzyku japa to

jak mozna na to patrzec jak na cuda? widzisz, ja nie rozumiem. a ty rozumialas
zanim mialas dzieci?

8. Data: 2008-12-31 03:43:41

Od: "Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
> osobistego szczescia,bo jednostka poswiecona jest tutaj gatunkowi.W
> obecnym swiecie dostrzec mozna zachowania ludzkie typu:samorealizacja-

bardzo podoba mi sie twoja odpowiedz. masz duzo racij.

ja musze zadac sobie pytanie czy jestem gotowa poswiecic swoje szczescie,
szczegolnie kiedy jeszcze nie wiem czym ono jest.

9. Data: 2008-12-31 03:56:26

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 00:50, "Himera" <h...@g...pl> wrote:
> [...]
> pomaga nie krzyczec na rozhisteryzowane dziecko?
>
> placz dziecka dziala na mnie w sposob bardzo negatywny.

Niech ci się nadarzy.... dziecko i wtedy przeczytaj swoje wypociny.

10. Data: 2008-12-31 07:34:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Himera" <h...@g...pl> wrote in message
> [...]
> pomaga nie krzyczec na rozhisteryzowane dziecko?
>
> placz dziecka dziala na mnie w sposob bardzo negatywny.

Odpowiedziałem na ten post przez Google, ale tutaj nie widzę odpowiedzi,
czyli znowu hołota górą - bawi się w cenzurę.

W przeddzień Nowego Roku...
DO POLAKOW !!!
Re: Nigdy...
SEN...