dzieci (wybitnie) zdolne

121. Data: 2005-11-16 15:26:16

Temat: Re: dzieci (wybitnie) zdolne
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila wrote:

> przypomniala mi sie wypowiedz zdolnego chlopca, ktory dostal sie do Eton.
> Pytany o roznice miedzy nauczaniem w Anglii i Polsce powiedzial tak:

ROTFL. To jest raczej roznica pomiedzy Eton a kazda przecietna
europejska szkola ;-)

D.
--
Monchmoi host olle Zeit da Wöd
Und daun die oa Sekundn de da so föhlt

122. Data: 2005-11-16 15:29:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lila" <H...@H...Com> wrote in message
> A do mnie tak. W ogole uważam, ze podawanie motywów swojego
> postępowania bardzo pomaga w komunikacji międzyludzkiej, a zwlaszcza
> rodzic/dziecko, nauczyciel/dziecko itd.
>
> Jak sadzisz, jakie polecenie chętniej wykona dziecko:
> - ubierz czapkę
> - ubierz czapkę, bo jest zimno i nie chciałabym żebyś zmarzła

przyklady
- wyciagnijcze karteczki, bo bedziemy miec klasowke
czy teraz jesli pojawia sie pytania- ale dlaczego musiemy miec dzisiaj
klasowke,
czy musimy miec kartki, nie wystarczyy pytanie itp czy tez nauczyciel ma to
uzasadniac?
- przyniescie kredki, bo jutro bedziemy malowac
czy my musimy malowac? mozemy cos innego robic? a po co mamy malowac, jak
teraz nie chcemy itp

gdzie ma sie skonczyc uzasadnianie, w grupie np 20 osobowej?

iwon(k)a

123. Data: 2005-11-16 15:44:59

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2005 12:41:33 +0100, Rozs napisał(a):

> a w szkole dodają 2 do 2. I te $%^& szlaczki i litereczki. Ja
> wiem, że to jest niezbędne, ale dziecko ma mało sprawne łapy i choćbym
> pękła, to tego nie przeskoczę.

Ale właśnie te szlaczki i litereczki są po to by te łapki usprawnić.

--
Elżbieta

124. Data: 2005-11-16 15:50:06

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2005 14:31:03 +0100, Moemi napisał(a):

> Też przestaję się dziwić i dlatego m.in. rozpatruję możliwość przeniesienia
> go do szkoły, gdzie będą uczyć nauczyciele świadomi własnej wartości, a
> dzięki temu posiadający stosowny dystans do własnej osoby.

A potem do następnej i jeszcze następnej...
Może jednak odpowiesz jakie to szczególne zdolności ma dziecko, o którym
mowa, bo w końcu tego temat dotyczył, czyż nie?? Też jestem strasznie
ciekawa.

--
Elżbieta

125. Data: 2005-11-16 16:31:29

Od: "Monika" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "b2d2" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
Łał jaka zdolna a to po mamusi pewnie.
Właściwie to czym sie tu brandzlowac,
ja czytalem w wieku 5 lat, w wieku 2 lat mówiłem pełnymi zdaniami i pisłem i
czytałem za nim trafiłem do szkoły i moze do dzis zostało mi szybkie
czytanie,
a wybitny jakiś nie jestem. Zdałem egzaminy do LO i zrobiłem mature. Potem
studia.
Zawsze musiałem się uczyć i ciężko pracować na dobre stopnie.

WYBITNY to był Mozart który potrafił w wieku kilku lat komponować ...

A dzieciak jak sie nudzi to niech się uczy programowania w C+, javy, flasha
itd...

pzdr
Ansztajn

126. Data: 2005-11-16 17:02:03

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości

> Ubierz czapkę (pomijam już w tym momencie mój organiczny wstręt do
czapek).
> Polecenie brzmi "ubierz czapkę". Dlaczego tę czapkę się ubiera przy
> temperaturze -10 stopni, to dziecko wie, bo mu się wyjaśniło wcześniej.

Czapki sie nie ubiera ;)

Pozdrawima - Ula

127. Data: 2005-11-16 17:38:35

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):

> Łał jaka zdolna a to po mamusi pewnie.

Pudło.

> ja czytalem w wieku 5 lat

Cienias - ona w wieku 3.

> WYBITNY to był Mozart który potrafił w wieku kilku lat komponować ...

To był geniusz.

> A dzieciak jak sie nudzi to niech się uczy programowania w C+, javy, flasha
> itd...

Wystarczą na razie prezentacje w PP?

Eulalka

PS. Po tej dyskusji dopiero widać, że nic sie nie da zrobić :(

128. Data: 2005-11-16 17:41:02

Od: fly <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
> A dzieciak jak sie nudzi to niech się uczy programowania w C+, javy, flasha
> itd...
-
ROTFL po calej lini... ;)
Ja polecam VHDL ;)

pozdr.fly

129. Data: 2005-11-16 18:02:22

Od: "Panal" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości

> Pudło.

Zrozum ze jest duzo takich dzieci i nie ma sie czym podniecac.
Prawie każdy się nudził w podstawówce a Ci co nienadążali to
wylądowali w OHP lub zawodówkach.
Sam w 4 kalsie pomagałem z matmy kilku osobom.

Za to łatwo można zrobić "zmęczenie materiału" w postaci zbyt dużego
obciążenia
dzieciaczka. I chore ambicje rodziców mogą spowodować że dzieciak
znienawidzi zajęcia dodatkowe wymyślane przez mamę: typu gra na fortepianie,
skrzypcach, balet, tenis i inne brednie....
Zresztą teraz trendy jest golf i tenisem się szpanu nie zrobi.
A na golf to już trzeba mieć kasę.

pzdr
Albert

130. Data: 2005-11-16 18:08:39

Od: KA <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Po tej dyskusji dopiero widać, że nic sie nie da zrobić :(

Nie łam się. Poszukaj książki o M.C.Skłodowskiej. Ona, jak ją bieda
przycisnęła dorabiała prywatnymi lekcjami fizyki i chemii dla dzieci
bogatych rodziców. Ileś tam tych lekcji spisała, ktoś to kiedyś wydał.
Czytałem jedną, czy dwie. Po prostu genialne. Nie mogę od dłuższego
czasu namierzyć tej książki, ale w końcu znajdę. Dobre do zabawy w naukę
z dzieckiem w zimowe wieczory.

Konrad

jaki filtr rodzinny do internetu (przeglądarka Internet Explorer)
akcesoria ułatwiające pisanie - 1 klasa
Zielnik
Karty i ozdoby świąteczne
miecz lub pałka z pianki plus kask