dziele się szczęściem:)))

1. Data: 2002-05-08 05:48:13

Temat: dziele się szczęściem:)))
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja tak zupełnie nie w temacie robótek, ale jestem bardzo szczęśliwa i chcę
się z Wami tym szczęściem podzielić. Otóż wczoraj lekarz powiedział nam że
po raz drugi zostaniemy rodzicami chłopca:)))))) I ja jestem bardzo, bardzo
zadowolona, bo zawsze chciałam mieć synów:)))
Kinga

1. Data: 2002-05-08 06:33:38

Temat: Re: dziele się szczęściem:)))
Od: "liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kinga Tarkiewicz <k...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3cd8bc5e$1...@n...vogel.pl...
> [...]
bardzo
> zadowolona, bo zawsze chciałam mieć synów:)))

Serdeczne gratulacje :))

Ale teraz to juz bedzie zupelny brak czasu ;)

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-05-08 07:00:12

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

GRATULACJE!!!

Magda
m...@h...com
GG 2297057

1. Data: 2002-05-08 07:01:31

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" napisał w wiadomości
> [...]
bardzo
| zadowolona, bo zawsze chciałam mieć synów:)))

Gratuluję!!!!!

A będziesz ich uczyć robótek? :))))))

Pozdrawiam, Ewa

1. Data: 2002-05-08 07:21:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>po raz drugi zostaniemy rodzicami chłopca:)))))) I ja jestem bardzo, bardzo
>zadowolona, bo zawsze chciałam mieć synów:)))

no to kongratulacje!!! wielkie. fajnie. i w ogole. mam chlopca.
dosc juz duzy, ale fajny ;)

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-08 07:22:12

Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Tarkiewicz wrote:

> [...]
> po raz drugi zostaniemy rodzicami chłopca:)))))) I ja jestem bardzo, bardzo
> zadowolona, bo zawsze chciałam mieć synów:)))

Moj maly chlopak pozdrawia Twoich chlopakow!!!
A ja gratuluje ogromnie!!!!! Jak ja bym chciala drugie...
Robotkuj wiec, poki masz czas :)

stynka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain
a thought without accepting it."

Aristotle
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

stynka
gg 866557 icq 22354411

Jasiek: http://www.jachu.com
stynka: http://www.stynka.net
hobby: http://www.stynka.galicja.pl/robotki/haft

1. Data: 2002-05-08 07:30:43

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
bardzo
> zadowolona, bo zawsze chciałam mieć synów:)))

Bardzo sie ciesze, gratuluje i zycze Wam obojgu kilku ton zdrowia.
Sa juz jakies imienne propozycje?

skrzacik

1. Data: 2002-05-08 07:45:53

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo zdrówka i cierpliwości życzę. I gratuluję!!!

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-05-08 09:20:39

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bardzo
> zadowolona, bo zawsze chciałam mieć synów:)))

Gratuluję..!!!

pozdrówka...

mruwa...

1. Data: 2002-05-08 09:21:54

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadowolona, bo zawsze chciałam mieć synów:)))
> Kinga
>
> Gratulacje !!!!!!! I wszystkiego najlepszego !

Pozdrwawiam Ela0626

Kto wrzucil kaktusy z wczorajsza data?
stynkownia ma nowy azyl :)
Re: porzadki w niciach